TST Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Galactic Civilizations er spillet for dem som trakter etter større ansvar enn tradisjonelle bybyggerspill kan gi. Vi har snakket med utvikleren om oppfølgeren. Les mer Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Det høres lovende ut. Jeg har ikke spilt det første spillet men håper det blir mye bedre enn Master of Orion III. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Etter BETA 2 å dømme så kommer spillet til å bli kjempebra. GalCiv1 ble litt vanskelig å sette seg skikkelig inn i (syns jeg da), men GalCiv2 ser ut til å bli mye enklere, med mer oversiktlig teknologitre, og begrenset byggeplass på planetene. Gleder meg som en unge til BETA3 som skal komme i slutten av august (for de som forhåndsbestiller):-) Lenke til kommentar
punar Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Blir det multiplayer i dette spillet? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Blir det multiplayer i dette spillet? Nei. Blir visst kun singleplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg