Gå til innhold

MX 1000 - Innebygd BT finner den ikke

Anbefalte innlegg

Heisann

Har nettopp skaffa meg en MX1000 trådløs mus som jeg har tenkt å bruke i sammenheng med min bærbare ACER TM8101 - i Logitech pakken følger det med en slik BT-HUB hvor en lader musa og sånt, og det var den jeg brukte under installasjonen av musa - og alt funka finfint det, musa er knall og har ingen rekalibreringstid når en løfter opp musa heller - men så har vi problemet. Ifølge Logitech er det fullt mulig å bruke en annen BT kilde, i mitt tilfelle den innebygde BT'en i den bærbare. Så jeg tok ut USB HUB saken og testet musa, nei...da virka den ikke. Bluetoothen er på...Så tenkte jeg å installere musa med den BT-kilden jeg har på maskinen - men da finner ikke BT-wizarden den.

Jeg må jo si at om jeg ikke kan bruke BT enheten med den inebygde BT'en så er det lite vits for meg å ha en trådløs mus, når jeg allikevel må drasse på den der HUB'en

Noen som har hatt lignende problemer?

Har sjekka Logitech Support, der formidler de at du kan bruke en annen BT-kilde, men ikke hvordan du gjør det...har heller ikke spess erfaring med BT fra før...

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...