Cowboystrekk Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har den siste tiden fått stadig mer og mer støv under skjermen på min k750i. Begynner nå å ha lyst til å få det bort, men er litt usikker på hvordan. Noen som har åpnet denne tlfen og kan gi meg en beskrivelse? Hvilke type skrujern må jeg har tak i? Hva slags materiale anbefaler dere jeg benytter til å fjerne støvet med? Har tidligere benyttet en veldig myk sort mikrofiber som ikke etterlater riper men mulig det finnes noe bedre? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Du kan gjøre det selv mot at garantien ryker*, eller du kan beholde garantien og sende den på service og la de gjøre det. * Du trenger 1stk skarpt blad/kniv & 1stk T6 trox skrutrekker. All tukling foregår på eget ansvar! Endret 24. august 2005 av Bad_Byte Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Hmm, så litt mer avansert ut enn jeg trodde, hvor mye må jeg betale for å få gjort det på service? Siden SE`s garanti bare gjelder et år og reklamasjonen dekker alt jeg ikke ødelegger selv ved å ta den fra hverandre så vurderer jeg fremdeles å skru den opp. Irriterende at SE ikke kan lage en telefon som tåler støv. En kompis av meg har en siemens SL 45 som nærmer seg 5 år nå og den har ikke støv under displayet utrolig nok (han har hatt den i lomma hele tiden og brukt den under gårdsarbeid etc.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå