gamerman Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hei Jeg merket at det lå et program som heter Hp Print på min k750i når jeg kjøpte den . Dette er vel default for alle de mobilene men jeg lurer på : Er det slikt at du kobler Usb kablen til en bærbar Printer og kan printe ut via mobilen ? Isåfall hva slags printer skal man eller egner seg for dette ? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Det er nokk først & fremst HP printere Skal jeg printe ut bilde mine fra min k750i så bare overfører jeg bilde fra memory stick duo kortet til pc'n via en ''card reader'' (disse finner du billig på class ohlsson, bil tema etc...) også printer jeg ut der ifra. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 åååå .... hehe jeg trodde det var slikt at du bare kunne koble til SE usb kablen som fulgte med til k750i for overføring til data rett i printeren så kunne du ha bærbar printer når du reiste rundt osv Lenke til kommentar
oddity Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 har du prøvd å kjøre programmet da? kanskje noen av de nyere hp printerne har bluetooth? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) har du prøvd å kjøre programmet da? kanskje noen av de nyere hp printerne har bluetooth? Hmm... det skal jeg jammen ringe Sony Ericsson og HP om i morgen... EDIT: HP Photosmart 475 har bluetooth forresten... Endret 29. august 2005 av datating Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå