Gå til innhold

Yet another morsom Counter-Strike bug

Anbefalte innlegg

Men denne gang, vet jeg ikke om det er min feil eller ikke.

The deal: jeg starter spillet, lysten på noen runder. Det første som skjer inne i spillet er at du skal velge lag. MEN, når ikke du klarer å velge lag via knappene: 1, 2, 3, 4, 5, osv, blir du ganske frustrert.

Jeg tenker da over hva som kan ha gått galt.

#1. Config.cfg er ødelagt (som har skjedd noen ganger)

#2. Serveren roter bigtime.

Men hos de andre spillerene, er alt flott og fint. Og config.cfg er byttet ut utallige ganger, spillet er reinstallert, jeg har dratt ut noen hår, men INGENTING, jeg lover deg, INGETING! funker.

Når jeg skriver i console tallene 1,2 .. kommer disse tegnene opp: H og , (komma)

Jeg vet det er en del som spiller CS her inne, og jeg håper ikke at ALLE bare spiller spillet, men vet også en del om hvordan det fungerer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

YESS!!! HAr akkurat samme problemet selv! Håper virkelig at noen har peil på hvordan dette skal fixes! Jeg prøvde å reinstallere xppro, men kom til bake etter noen dager! Veit da ikke om det er no programmer som jeg har lagt inn eller hva d er for noe... Dette skjedde etter at jeg fikk nytt tastatur og mus.. Logitech internett navigator USB og dual optical mus.

Har noen peil der ute så SVAR!!

Samme buggen blir hvis jeg skifter over til gammel-tastaturet mitt! Og ja jeg har prøvd åstappe logitechen i ps2 inngangen.. Og prøvd å kjørt med uten drivere! Er sinnsykt oppgitt!!

Lenke til kommentar

Btw! Gidder du å sjekke om dette gjelder andre spill?? For det gjør det nemlig hos meg! Quake 3 f.eks har samme symptomene! Så Jeg trur det er operativsystemet sin skyld på en eller annen måte.. Men skjønner ikke hva! Må jo være no ravgæli no! Og siden buggen kom tilbake etter neo ndager på fresh Windows så må jo xppro være allergisk mot et eller annet!..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...