ZkedaR Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Woohoo! endelig har Databutikken.comno klart å levere radiator og chipset blokk... og på bare 2 mnd! Men så kommer prob'et... Festet på mitt asus A7V-266 er for lite til att jeg kan feste chipsetblokka... hva skal jeg gjøre for¨å feste den, plass er det i massevis rundt men ikke feste! Atter en gang, hva skal jeg gjøre ?!? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 Nå er det vel på tide med en BUMP! Noen som vet? Noen tips? det hadde vært kjekt! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 http://www.articsilver.com/arctic_silver_t...al_adhesive.htm fåes Microplex Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Eller Zalman adhesive for en rimeligere løsning Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 quote fra http://www.articsilver.com/arctic_silver_t...al_adhesive.htm : Arctic Silver Thermal Adhesive IS NOT intended to be used between a CPU and the CPU heatsink. On a CPU, only use Arctic Silver Thermal Compound. og CAUTION! Arctic Silver Thermal Adhesive is a permanent adhesive. Components you attach with Arctic Silver Thermal Adhesive will stay attached forever. ser ut som du enten kan ta sjangsen på at det funker, eller finne en annen løsning. Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 det er jo skrevet for at folk ikke skal bruke det som kjølepasta, ikke fordi det ikke kan brukes mellom cpu og ribbe, for da er poenget med adhesive borte. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-08-09 10:56, inz@ne skrev:det er jo skrevet for at folk ikke skal bruke det som kjølepasta, ikke fordi det ikke kan brukes mellom cpu og ribbe, for da er poenget med adhesive borte. Hæ? Det er vel skrevet fordi det som limes sitter fast for ever. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. august 2002 Forfatter Del Skrevet 10. august 2002 Det er også ett problem, for CPU, HK og RAM skal selges i begynnelsen av 2003... og den jeg skal selge til skal ikke ha vannkjøling... så jeg må få den av på ett vis... Hmmmm... Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Zkedar: Du har vel hull i hk attmed northbridge? Kjøp deg noen plexiglassplater og noen lange skruer, legg ei plate på baksida, og ei oppå vannblokka. Lag hull til ev. nipler og lim ev. fast med karlsonlim eller noe. Lag skruehull og tre gjennom. Ikke stram så hardt. Du kan sikkert bruke kryssfinér også. Gidder du ikke gå igang med dette, selg blokka. Kjøp ny med festeordning (fx. koolance) eller gi ****. mvh Are-Harald. [ Denne Melding var redigert av: arehb på 2002-08-10 10:32 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå