DevN Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hmmm, jeg tenkte bare at jeg skulle rette meg litt: Den er ikke av dårlig kvalitet! Det er ikke noe DVD-kvalitet, men kvaliteten er helt grei. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Moro, nå må jeg jo se litt simpsons også. Har jo hele sesong seks på dvd, gå å se på Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jobber meg gjennom The Simpsons med kommentarer nå. Tror verken Harry eller Hank har dukket opp så langt i kommentarene (midten av sesong 3 eller noe sånt). :/ Vel, er ganske morsomt uansett, selv om Futurama-kommentarene var mer livlige. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Haha, det intervjuet var driit bra! Må se om jeg finner noen mer ass. Skal sjekke ut den Inside The Actors, de folka var kjempekule. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Her! Er det noen som har hele dette klippet eller vet hvor man kan få tak i det? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Inside The Actors Her er hele episoden Det er begrenset båndbredde på den ftpen, så her er det førstemann til mølla Edit: Send pm for brukernavn/passord Endret 30. august 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå