Shroomer Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 http://www.shroomery.org/files/mindwarp.zip Her er et lite program som viser en roterende spiral. Stirr mot sentrum av spiralen i 20 sekunder og se på en rett linje foran deg (kanten på skjermen o.l). Ganske kult hvis du ikke har prøvd det før. Du kan også prøve å putte 10 mikrogram lysergsyre-dietylamid på tungen og stirre på spiralen i 30 minutter. Garantert morsomt. Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-08-10 09:37, Shroomer skrev:http://www.shroomery.org/files/mindwarp.zip 404 Lenke til kommentar
bentose Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Sjekk: http://web.archive.org/web/20000531100556/...es/mindwarp.zip Bent Lenke til kommentar
Cool Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-08-10 09:37, Shroomer skrev:http://www.shroomery.org/files/mindwarp.zipHer er et lite program som viser en roterende spiral. Stirr mot sentrum av spiralen i 20 sekunder og se på en rett linje foran deg (kanten på skjermen o.l). Ganske kult hvis du ikke har prøvd det før.Du kan også prøve å putte 10 mikrogram lysergsyre-dietylamid på tungen og stirre på spiralen i 30 minutter. Garantert morsomt. Merket ikkeno av og se på det jeg. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Noen som la merke til den bitte lille disclaimeren nederst på siden? "We make no medical claims or guarantees to the suitability or efficacy of these products. Voodoo Machine products are for entertainment purposes only." lol Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Så på Disc. channel om giliotinen, en man som skulle bli halshugget skulle blinke med øynene så mange ganger han kunne til sin assistent, etter hodet var fjernet fra kroppen. Han klarte å blunke 14 ganger. Nazi folka drev under krigen med modifiseringer, for det tok lang tid å kappe hodet av store folkemengder, de langde noe forferdelige greier men så kom de på ideen å gasse folka med blåsyre istedenfor, raskest å billig Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Quote: Den 2002-08-11 18:28, Hondaen skrev:Så på Disc. channel om giliotinen, en man som skulle bli halshugget skulle blinke med øynene så mange ganger han kunne til sin assistent, etter hodet var fjernet fra kroppen. Han klarte å blunke 14 ganger. Sikkert bare døds-kramper. Personen hadde sikkert blinket som en gal akkurat før han ble halshugd, så "tok krampene over blinkingen" for ei kort stund. Kanskje.. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 det trenger faktisk ikke å være bøff dette.. folk som er blitt lamme fra ryggen e.l. og ned (altså de har ikke følelse i underlivet) kan få orgasme av å kile seg selv bak ørene, riktignok trengs det endel trening da Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Hvordan i helv... havna du på den siden? Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Ja, jeg syns nesten HW.no burde prøve denne. Ville vært hysterisk morsomt. Kronerulling folkens! :smile: Mye som er farlig, ~240V mellom bare fingertuppene er ikke så spesiellt farlig. Når det går gjennom hjertet, da kan det være farlig. Fysisk helse spiller også inn på dette, så det er vanskelig å si hva som er grensen og ikke. Mvh. Morten Holje VKII Kontor/Data aka Boqs Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg er også med på kronerulling. Kan man klare å diskutere så mye om dette søppelet fortjener det å testes. Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Ja jeg er med på kronerulling for å få testet dette. I så fall må man jo kanskje leie inn ei jenteH**e. Det spørs om gutta på HW.no går med på det da. Kan ikke donere mye fordi økonomien er litt sliten etter store innkjøp, men hvis alle donerer litt blir det jo fort penger av det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 07:54, A|exander skrev:Ja jeg er med på kronerulling for å få testet dette.I så fall må man jo kanskje leie inn ei jenteH**e.Det spørs om gutta på HW.no går med på det da. Er det INGEN her på forumet som har dame og kan teste denne for HW.no-gutta da? Det kan da ikke være nødvendig med H*re for å få testet den. I så fall ser jeg mørkt på darwins teorier og data interesserte folk... Jeg kunne jo egentlig testet denne, men gidder ikke å bruke penger på det. (Og så er det ikke sikkert at elskerinna mi blir med på det) Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Så hvis jeg tar på et strømgjrde for sua (15000v) er jeg vel garanter død da eller? (pekefinger til pekefinger)Siden 50V er grensa mellom siker og ikke må vel 15000 være "garanter død" nei, for i et strømgjerde er strømmen veldi veldi liten.. Dyr tåler nesten ikkje strøm.. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Glem å få damen med på en slik test - de har mer enn nok elektriske dippedutter for lyst og glede :razz: Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Okie85 skrev (2002-08-13 00:48): Quote: Så hvis jeg tar på et strømgjrde for sua (15000v) er jeg vel garanter død da eller? (pekefinger til pekefinger) Siden 50V er grensa mellom sikker og ikke må vel 15000 være "garanter død" nei, for i et strømgjerde er strømmen veldi veldi liten.. Dyr tåler nesten ikkje strøm.. D der var ment ironisk... :smile: d skjønner du sikkert hvis du leser d jeg skrev tidligere... :smile: Lenke til kommentar
tokr Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Det er fult mulig og være bevist i flere sekunder selv om du kun har hode.. og ikke noe kropp... sentralnervesystemet består som kjent av hjernen og ryggmargen... og så lenge det er blod i hjernen vil den fungere som den skal... varer derimot ikke lenge... noen sekunder går iallfall bra... Det var jo sport og ta opp hodene til folk etter de var halshugget i frankrike... for at folk skulle få le av utrykkene deres... verden går da iallfall fremover... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå