Gå til innhold

Det digitale dopet, like bra som Extacy ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-10 09:37, Shroomer skrev:

Her er et lite program som viser en roterende spiral. Stirr mot sentrum av spiralen i 20 sekunder og se på en rett linje foran deg (kanten på skjermen o.l). Ganske kult hvis du ikke har prøvd det før.

Du kan også prøve å putte 10 mikrogram lysergsyre-dietylamid på tungen og stirre på spiralen i 30 minutter. Garantert morsomt.

Merket ikkeno av og se på det jeg.

Lenke til kommentar

Så på Disc. channel om giliotinen, en man som skulle bli halshugget skulle blinke med øynene så mange ganger han kunne til sin assistent, etter hodet var fjernet fra kroppen. Han klarte å blunke 14 ganger.

Nazi folka drev under krigen med modifiseringer, for det tok lang tid å kappe hodet av store folkemengder, de langde noe forferdelige greier men så kom de på ideen å gasse folka med blåsyre istedenfor, raskest å billig :(

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-11 18:28, Hondaen skrev:

Så på Disc. channel om giliotinen, en man som skulle bli halshugget skulle blinke med øynene så mange ganger han kunne til sin assistent, etter hodet var fjernet fra kroppen. Han klarte å blunke 14 ganger.

Sikkert bare døds-kramper. Personen hadde sikkert blinket som en gal akkurat før han ble halshugd, så "tok krampene over blinkingen" for ei kort stund. Kanskje..

Lenke til kommentar

Ja, jeg syns nesten HW.no burde prøve denne. Ville vært hysterisk morsomt. Kronerulling folkens! :smile:

Mye som er farlig, ~240V mellom bare fingertuppene er ikke så spesiellt farlig. Når det går gjennom hjertet, da kan det være farlig. Fysisk helse spiller også inn på dette, så det er vanskelig å si hva som er grensen og ikke.

Mvh.

Morten Holje

VKII Kontor/Data

aka Boqs

Lenke til kommentar

Ja jeg er med på kronerulling for å få testet dette.

I så fall må man jo kanskje leie inn ei jenteH**e.

Det spørs om gutta på HW.no går med på det da.

Kan ikke donere mye fordi økonomien er litt sliten etter store innkjøp, men hvis alle donerer litt blir det jo fort penger av det.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-12 07:54, A|exander skrev:

Ja jeg er med på kronerulling for å få testet dette.

I så fall må man jo kanskje leie inn ei jenteH**e.

Det spørs om gutta på HW.no går med på det da.

Er det INGEN her på forumet som har dame og kan teste denne for HW.no-gutta da? Det kan da ikke være nødvendig med H*re for å få testet den. I så fall ser jeg mørkt på darwins teorier og data interesserte folk...

Jeg kunne jo egentlig testet denne, men gidder ikke å bruke penger på det. (Og så er det ikke sikkert at elskerinna mi blir med på det)

Lenke til kommentar

Quote:

Så hvis jeg tar på et strømgjrde for sua (15000v) er jeg vel garanter død da eller? (pekefinger til pekefinger)

Siden 50V er grensa mellom siker og ikke må vel 15000 være "garanter død"

nei, for i et strømgjerde er strømmen veldi veldi liten.. Dyr tåler nesten ikkje strøm..

Lenke til kommentar

Quote:

Okie85 skrev (2002-08-13 00:48):

Quote:

Så hvis jeg tar på et strømgjrde for sua (15000v) er jeg vel garanter død da eller? (pekefinger til pekefinger)

Siden 50V er grensa mellom sikker og ikke må vel 15000 være "garanter død"

nei, for i et strømgjerde er strømmen veldi veldi liten.. Dyr tåler nesten ikkje strøm..

D der var ment ironisk... :smile:

d skjønner du sikkert hvis du leser d jeg skrev tidligere... :smile:

Lenke til kommentar

Det er fult mulig og være bevist i flere sekunder selv om du kun har hode.. og ikke noe kropp... sentralnervesystemet består som kjent av hjernen og ryggmargen... og så lenge det er blod i hjernen vil den fungere som den skal... varer derimot ikke lenge... noen sekunder går iallfall bra... Det var jo sport og ta opp hodene til folk etter de var halshugget i frankrike... for at folk skulle få le av utrykkene deres...

verden går da iallfall fremover...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...