Gå til innhold

Det digitale dopet, like bra som Extacy ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm...

NEI! For all del, ikke kjøp dette! Det ser ÅPENLYST ut som søppel... Jeg har gjort så mange elendige handler, og dette er HELT åpenlyst en amerikansk slask som vil ha penger. Jeg kan LOVE at det ikke blir slik du forventer. Mye av det kan jeg si med stor sikkerhet fordi ALLE "brukerkommentarene" var helt SINNSYKT SUPEROVERENTUSIASTISKE... Jeg kan heller ta de 1000 kronene dersom du absolutt vil sløse dem bort.

Lenke til kommentar

Dette produktet er sikkert noe tull... den boksen med de trådene minner meg på en sånn pistol politi eller andre folk har, som skyter ut 2 tråder som gir deg en hel del volt. (gir nok strøm til å få en mann i bakken)

Lurer på om boksen gjør det samme? :lol:

Lenke til kommentar

Med fare for å gjenta meg selv: Noen som vet om denne rusen varer lenger enn akkurat mens du har den på?

Litt teit å dra på fest med to nye øreringer...

Hadde vært fett om noen kunne prøvd den da (hw.no?? :grin:)

Post her hvis noen bestemmer seg for å prøve eller finner noen OBJEKTIVE tester!!! :wink:

Lenke til kommentar

Denne boxen høres jo ut som himmel på box (!?), hvis den funker som det står :smile: Pratet med en som "salgsmann" av denne dritten, og han sverget på sin mors grav at han hadde prøvd "denne boxen" og at den funket som det står på siden...? Selvfølgelig, alle tenker jo "han lyger, bare for å få deg til å handle" :razz: og det gjør han sikkert også, men man kan jo aldri være 100% sikker, kan man vell ? :???:

Som sagt, hvis noen finner en seriøs test av produktet, eller noen finner ut at dritten kanskje er verdt pengene, og vil teste den, SI FRA!

Enigma^ @ Efnet

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-09 19:13, Hidden skrev:

Nest etter stolen vil jeg si Giljotinen. Med tanke på at hjernen lever i minst 2 minutter etter at hodet er blitt adskilt fra kroppen, likte visst bødlene å holde hodet opp og la den dømte se sin egen kropp, slik at ansiktet stivnet i et skrekkslagent uttrykk. Morsomt eh?
:grin:

Eh... brukes den elektriske stolen fortsatt? Trodde det kun var giftsprøyter nå jeg. En her hevder at man nå bruker våte svamper, men det har man da gjort lenge (Handlingen i The Green Mile utspiller seg for mange mange år siden, og da er det en som unnlater å væte svampen).

Og at hjernen lever 2 minutter etter at hodet er skilt fra kroppen? Det går mot alt jeg har hørt og lest. Blir hodet skilt fra kroppen, så dør hjernen sekundet etter (har hørt at det blant annet kommer av ett slags sjokk). Knekker man nakken så dør man jo også med en gang, så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-09 19:24, Afseth skrev:

Eh... brukes den elektriske stolen fortsatt? Trodde det kun var giftsprøyter nå jeg.

Tror det er fortsatt valgfritt i enkelte delstater i USA hvilken henrettelsesmetode man vil benytte. F.eks. henging, sprøyte, elektriske stol, etc. :grin:

Quote:

En her hevder at man nå bruker våte svamper, men det har man da gjort lenge (Handlingen i The Green Mile utspiller seg for mange mange år siden, og da er det en som unnlater å væte svampen).

Det stemmer.

Quote:

Og at hjernen lever 2 minutter etter at hodet er skilt fra kroppen? Det går mot alt jeg har hørt og lest. Blir hodet skilt fra kroppen, så dør hjernen sekundet etter (har hørt at det blant annet kommer av ett slags sjokk). Knekker man nakken så dør man jo også med en gang, så vidt jeg vet.

Tror nok det også stemmer.

Mennesker er ikke som høner :razz:

Lenke til kommentar

HAHaHEHAHahAha!!!

for et latterlig produkt !!

Og jeg tror jeg kan si ganske sikkert at det IKKE er noen langtids varende efekt. Det eneste jeg kan se som kommer ut av den boxen er en liten kjile følelse når man tar på hverandre.. men det er kanskje morsomt nok i seg selv ? Men 1000 kroner da !!! tror jeg skal lage en slik selv.. vedder ***** mi på at det ikke koster meg mere en 50 kr =)

skulle bare vist speningen da =/

ps: burde det ikke komme med en advarsel for folk som bruker pacemaker ?

Lenke til kommentar

og hvorfor har du de greiene på ørene egentlig ?!??!

hadde det ikke vært greiere og ha dem et sted hvor de ikke syntes så godt ? eller hvor de ga bedre kontakt som på ***en :grin:

hmm jeg ble sensuret =/ så kjedelig.. får prøve med et lit penere ord da.. penisen, tissefanten ?

[ Denne Melding var redigert av: Angelou på 2002-08-09 19:58 ]

Lenke til kommentar

og det med at hjernen lever etter at du har kuttet hodet av er egentlig ganske så ubetydelig, med tanke på at du dermed ikke vil ha kontakt med rygmargen lenger. dvs ikke mulighet til og føle/bevegeseg/se osv.. eller kanskje man kan se ? om ikke øynene er lukket.. uanz det gjør ikke vont =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...