Simkin Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 må ha noe ny musikk her snart! da lignende band som in flames, soilwork, mnemic.. har hørt litt på sentenced, og det høres ikke værst ut.. sleng ut forslag Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Arch Enemy El Nino (eller noe i den duren) Dark Tranquillity Var alt jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 In flames er jo drit gode da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Du liker høyst trolig disse bandene: Die Apokalyptischen Reiter The Count Nosferatu Kommando Kalmah Killswitch Engaged Norther OTEP Static-X Strapping Young Lad Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Sjekk også ut Skyfire... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Decapitated Opeth Carcass Ajattara Endret 24. august 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Du finner sikkert noe du liker her: http://en.wikipedia.org/wiki/Melodic_death_metal Ser jo at en god del av bandene på den listen allerede har blitt nevnt her i tråden. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jepp! Children Of Bodom må med! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Rob Zombie kanskje? Sentenced er jo kjempebra da synst jeg, mange litt hardere og noen rolige. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 El Nino (eller noe i den duren) Var dette vi fant ut var New Metal. Ingen klandrer deg, jeg trodde også det. Sikkert meg du har det fra og. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er ikke In flames Gutenberg Metal? eller er jeg helt på jorder. Children of bodom absolut og anbefalle. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er ikke In flames Gutenberg Metal? Knis. Trykkekunst-metal? Er vel Gøteborg-metal du tenker på, eventuelt Gothenburg metal. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 I tillegg til de som er nevnt kan du sjekke ut Amon Amarth, At the Gates og Hypocrisy. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 El Nino (eller noe i den duren) Var dette vi fant ut var New Metal. Ingen klandrer deg, jeg trodde også det. Sikkert meg du har det fra og. El Niño er skambra. Tror trådstarter vil like det uansett hvilken stilart/sjanger de -visstnok- hører til. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Er ikke In flames Gutenberg Metal? Knis. Trykkekunst-metal? Er vel Gøteborg-metal du tenker på, eventuelt Gothenburg metal. der ser du jeg var nesten helt på jordet Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 El Nino (eller noe i den duren) Var dette vi fant ut var New Metal. Ingen klandrer deg, jeg trodde også det. Sikkert meg du har det fra og. El Niño er skambra. Tror trådstarter vil like det uansett hvilken stilart/sjanger de -visstnok- hører til. Ikke no å si på det, nei. El Nino - I am loco Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 El Nino (eller noe i den duren) Var dette vi fant ut var New Metal. Ingen klandrer deg, jeg trodde også det. Sikkert meg du har det fra og. El Niño er skambra. Tror trådstarter vil like det uansett hvilken stilart/sjanger de -visstnok- hører til. Ikke no å si på det, nei. El Nino - I am loco Kremt, "Ill Niño" er navnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå