DocJ Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Hallo Har de siste dagene hatt problmer med aa faa windows til aa starte! har om-installert win ett par ganger uten vellykket resultat! men problemet oppstaar naar jeg installerer skjermkort driverene! Sikkerhets modus funker og naar jeg fjerner driverne saa funker windows igjen! Noen som har vaert borte i det her for eller veit hva som kan foraarsake det? Har da altsaa proevd mange forskjellige drivere fra 5.1 til 5.8 i catalyst og noen omega drivere! specs: x800 pro athlon 64 3000+ msi k8n neo2-fx 2x seagate 160gb s-ata hitachi 250gb s-ata2 takker for svar! Jono Endret 24. august 2005 av jono.kx Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Mer info jeg vil legge til: Nå har jeg fått tak i ett annet skjermkort og byttet ut x800 kortet med det. Er ett gammelt nvidia kort jeg hadde liggende, Men uansett selv med drivere installert funker dette kortet fint! Hva som gjør at loadinga i windows kræsjer med det andre kortet mitt har alldeles ingen peiling på! Det virker jo som det funker okei. Viser jo bildet uten artifacts o.l. Hva som skjer med driverene da skjønner jeg ikke? anybody got a clue? Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Det er jo tydelig at det er en driverkonflikt i systemet ditt. Prøv å oppdater drivere til HK, event ny bios? Hvis ikke det funker kan du jo prøve å lese litt her (sjekk forums og FAQ): MSI: http://www.msi-norway.com/ (sjekk under service) ATI: https://support.ati.com/ics/support/default...ge&folderID=293 Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Det som også er litt merkelig er at jeg har prøvd 2 forskjellige hovedkort. Hadde ett Abit An7 socket A for ett par dager siden, og akkurat samme feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå