Knut Marius Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Kom over en slags definisjonsoversikt over forskjellige temperaturer, og deres innvirkning på Nordmenn. Artig Temperatures: +15°C / 59°F This is as warm as it gets in Norway, so we'll start here. People in Spain wear winter-coats and gloves. The Norwegians are out in the sun, getting a tan. +10°C / 50°F The French are trying in vain to start their central heating. The Norwegians plant flowers in their gardens. +5°C / 41°F Italian cars won't start. The Norwegians are cruising in cabriolets. 0°C / 32°F Distilled water freezes. The water in Oslo Fjord gets a little thicker. -5°C / 23°F People in California almost freeze to death. The Norwegians have their final barbecue before winter. -10°C / 14°F The Brits start the heat in their houses. The Norwegians start using long sleeves. -20°C / -4°F The Aussies flee from Mallorca. The Norwegians end their Midsummer celebrations. Autumn is here. -30°C / -22°F People in Greece die from the cold and disappear from the face of the earth. The Norwegians start drying their laundry indoors. -40°C / -40°F Paris start cracking in the cold. The Norwegians stand in line at the hotdog stands. -50°C / -58°F > Polar bears start evacuating the North Pole. The Norwegian army postpones their winter survival training awaiting real winter weather. -70°C / -94°F The false Santa moves south. The Norwegian army goes out on winter survival training. -183°C / -297.4°F Microbes in food don't survive. The Norwegian cows complain that the farmers' hands are cold. -273°C / -459.4°F ALL atomic and subatomic particle movent halts. The Norwegians start saying "Faen, it's cold outside today." -300°C / -508°F Hell freezes over, Norway wins the Eurovision Song Contest. Endret 24. august 2005 av Knut Marius Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 hehe, ikke lett å være nordmann gitt Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 ahhaaaaaeeeeahaha... Men pokker da, var dette nødvendig. Jeg lo så jeg vekket hele huset :!: :!: Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Herregud så GENIALT! Det på 15+ ol. er jo fakta også Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 -300°C / -508°F Hell freezes over, Norway wins the Eurovision Song Contest. HAHAHAHA! btw: Norwegians ^^ Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 btw: Norwegians ^^ I know. Men er ikke jeg som har laget den Venta på at noen skulle kommentere det. Will edit Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 genialt ;-) de første par stemmer ihvertfall veldig godt Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 It's funny, cause it's true. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hahahahaha!! Noe så genialt!! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 ohohohohoh.... jeg år være gledesdrepern å si "old" men fortsatt bra Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 -183°C / -297.4°F Microbes in food don't survive. The Norwegian cows complain that the farmers' hands are cold. :!: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 hehe ikke lengesiden jeg postet den i so4 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Den finnes på norsk også, men er mye morsommere på engelsk! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 It's funny, cause it's true. You're so damn right! :!: Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hahaha den var dritt bra. husker jeg lurte noe folk jeg måtte på mirc at det gikk isbjørner rundt i gatene i nord norge Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hahaha den var dritt bra.husker jeg lurte noe folk jeg måtte på mirc at det gikk isbjørner rundt i gatene i nord norge Det finnst faktisk søringer som fortsatt tror det er isbjørn i Tromsø. Desverre må jeg skuffe dem,nærmeste tettsted med isbjørn er nok L.Y.B på Svalbard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå