weebear Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) hej. noen som vet hva dette kabinettet heter? noen plass det er mulig å kjøpe det? Endret 23. august 2005 av weebear Lenke til kommentar
moray Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er vel et Lian-Li i hvert fall. Lenke til kommentar
weebear Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 jeg har sinnsykt lyst på det.. det er jo jævlig fett med plexiglass i bakant av kabinette:P Lenke til kommentar
weebear Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 det sto ikke på www.lian-li.com ....:/ vil ha det kabinettet Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Nå skal jeg ikke uttale meg for sikkert, men tror heller det er en fake prototyp som Zalman har designet for å kunne vise frem vannkjølingen sin, og måten denne funker, med slanger ut bak (derfor gjennomsiktig bak). Det eneste sikre er jo å sende mail til Zalman og spørre, men jeg tviler på at dette er et nøyaktig kabinett som er i produksjon. Inspirasjonen er sikkert hentet fra Lian Li, men som sagt tviler jeg på at det er en reell modell. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er vel et Lian-Li i hvert fall. er neppe et lian li. Se på fronten da under brønnene. noe svart med speil effekt.. ellers er d jo plexi bak:p Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Send mail til Zalman å spør du. Lenke til kommentar
weebear Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 det står at det er server problemer hos zalman.... er det ingen som har peiling på hvilket kabinett det er? evnt. er det noen som har et kabinett å anbefale ca mellom 1000,- - 2000,-? kanskje jeg skulle lage en ny tråd på det men.. jeg spør bare:P Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 dette ser ganske likt ut da Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 dette ser ganske likt ut da Det kabinettet ser absolutt ikke likt ut :!: Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 dette ser ganske likt ut da LOL ! Det er noe helt annet og 1OOO x styggere. Lenke til kommentar
weebear Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 kan ikke si at det var så fiiiint nei... lingna ikke for en femmer... Lenke til kommentar
Modbox Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Heisann. Har ikke sett det kabinettet i noen Norske nett butikker. Men Dette er et knall bra kabinett. God plass også til vannkjøling. Kommer i sor og aluminium. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Heisann. Har ikke sett det kabinettet i noen Norske nett butikker. Men Dette er et knall bra kabinett. God plass også til vannkjøling. Kommer i sor og aluminium. men det var ikke et slikt kabinet som trådstarter skullef frem til. Velkomen til forumet, hygelig med nye folk. Hvist det er noe du vil forandre på i dine innlegg så kan du bruke edit knappen Endret 24. august 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
moray Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ser ut som om Playmofetish har rett. At det er en prototyp for å få reseratoren til å se presentabel ut, med synlige tilkoblinger bak. Men ser klare likheter til Lian Li. Er jo bare og modifisere, da.. Lenke til kommentar
weebear Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 det er jo ganske vanskelig å modifisere et kabinett sånn at det blir plexi i bunn å i bakant:P det ganske likt lian li ja. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 det er jo ganske vanskelig å modifisere et kabinett sånn at det blir plexi i bunn å i bakant:Pdet ganske likt lian li ja. Neida, ingen ting er vanskelig lenger. Tar du deg godt nok med tid, så klarer man å modifisere det slik man akkurat vil ha det. Om man har det rette utstyret, det er jo en selvfølge. Ikke det at jeg har noen erfarning, men har sett en del andre folk rundt om kring på nettet, som har moddet kassene sine helt vilt bra. Som feks Snekkern, som laget sitt kabinett fra bunn av! Lenke til kommentar
Modbox Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Heisann. Har ikke sett det kabinettet i noen Norske nett butikker. Men Dette er et knall bra kabinett. God plass også til vannkjøling. Kommer i sor og aluminium. men det var ikke et slikt kabinet som trådstarter skullef frem til. Velkomen til forumet, hygelig med nye folk. Hvist det er noe du vil forandre på i dine innlegg så kan du bruke edit knappen Trådstarter ba også om forslag til andre kabinetter i prisklassen 1000 - 2000 Vil også takke for velkomsten Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) dette ser ganske likt ut da LOL ! Det er noe helt annet og 1OOO x styggere. ops feil link Dette var det jeg mente Foronten er ganske lik. Men det er ful tower da, finne i mid også tror jeg Endret 26. august 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
furion Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 jeg står for zalman teorien. Et modda lian li med dem LCD skjermen som lian li selger som ekstra utstyr osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå