Gå til innhold

Amobil.no: finale på sommer-mms

Anbefalte innlegg

Ser nå at Amobil.no sin redaksjon har nå valgt ut 12 bilder de syntes var best!

For det første må jeg få si at 8 av de 12 bildene IKKE skulle ha vært med som de beste bildene .

Jeg har fulgt med hver dag fra dag 1 da denne "sommer-mms" konkkuransen startet og det er flere SOLEKLARE vinner bilder som ikke er med i denne trekningen. ( Ja jeg er skuffet over at ingen av mine bilder kom med! ) Men det var flere bilder som var tatt av andre der som jeg syntes var utrolig flotte bilder!

Disse bildene jeg hentyder til hadde sommer-emne i fokus !

Kommer frem til en konklusjon der at de bildene som ble trekt ut som de "beste" bildene ble DESVERRE trekt tilfeldig og ikke etter bildekvalitet/emne !

SKUFFENDE, SKUFFENDE, SKUFFENDE, jeg har ikke andre ord for å beskrive hvor amatørmessig dette føles ! ( ja jeg vet at dette ikke er en proff konkkuranse)

Dere i Amobil.no redaksjonen viser her at Dere bør holde Dere til redaksjonelt stoff om og med mobiltelefoner , for dette var dårlig!

TIL DERE SOM HAR DERES BILDER MED I KONKKURANSEN VIL JEG SI LYKKE TIL MED TREKNINGEN OG VÆR GLAD FOR AT DET ER LESERNE SOM AVGJØR VINNERBILDET OG IKKE AMOBIL SIN REDAKSJON.

Jeg påpeker til slutt å si at jeg klart var skuffet over at ikke et av mine bilder kom til "finalen" men det som skuffer meg mest er at de beste bildene ( som var klart bedre en mine) ikke er med i "finalen". :thumbdown:

Hilsen en svært skuffet mobil- fantast!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

Får bare beklage, men her har vi tydeligvis ikke samme smak når det gjelder bilder.

Vi var 2 stk fra redaksjonen som satt og valgte ut bilder, og ble til slutt enige om hvilke bilder vi foretrakk. Så redaksjonen står i stor grad samlet bak bildene som ble trukket ut til slutt.

For øvrig har tanken hele tiden vært at leserne skulle velge ut konkurransevinnerne, men det er ikke praktisk mulig å arrangere en avstemning med 120 bilder. Derfor var vi nødt til å gjøre en innsnevring.

Ellers skal du ha tusen takk for bidragene dine. Om du ikke fikk være med til finalen, så har du i alle fall vært blant de som ble valgt ut til å trykkes i artikkelen. Håper det kan være en trøst. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...