sa&ck Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ser nå at Amobil.no sin redaksjon har nå valgt ut 12 bilder de syntes var best! For det første må jeg få si at 8 av de 12 bildene IKKE skulle ha vært med som de beste bildene . Jeg har fulgt med hver dag fra dag 1 da denne "sommer-mms" konkkuransen startet og det er flere SOLEKLARE vinner bilder som ikke er med i denne trekningen. ( Ja jeg er skuffet over at ingen av mine bilder kom med! ) Men det var flere bilder som var tatt av andre der som jeg syntes var utrolig flotte bilder! Disse bildene jeg hentyder til hadde sommer-emne i fokus ! Kommer frem til en konklusjon der at de bildene som ble trekt ut som de "beste" bildene ble DESVERRE trekt tilfeldig og ikke etter bildekvalitet/emne ! SKUFFENDE, SKUFFENDE, SKUFFENDE, jeg har ikke andre ord for å beskrive hvor amatørmessig dette føles ! ( ja jeg vet at dette ikke er en proff konkkuranse) Dere i Amobil.no redaksjonen viser her at Dere bør holde Dere til redaksjonelt stoff om og med mobiltelefoner , for dette var dårlig! TIL DERE SOM HAR DERES BILDER MED I KONKKURANSEN VIL JEG SI LYKKE TIL MED TREKNINGEN OG VÆR GLAD FOR AT DET ER LESERNE SOM AVGJØR VINNERBILDET OG IKKE AMOBIL SIN REDAKSJON. Jeg påpeker til slutt å si at jeg klart var skuffet over at ikke et av mine bilder kom til "finalen" men det som skuffer meg mest er at de beste bildene ( som var klart bedre en mine) ikke er med i "finalen". Hilsen en svært skuffet mobil- fantast! Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Heisann Får bare beklage, men her har vi tydeligvis ikke samme smak når det gjelder bilder. Vi var 2 stk fra redaksjonen som satt og valgte ut bilder, og ble til slutt enige om hvilke bilder vi foretrakk. Så redaksjonen står i stor grad samlet bak bildene som ble trukket ut til slutt. For øvrig har tanken hele tiden vært at leserne skulle velge ut konkurransevinnerne, men det er ikke praktisk mulig å arrangere en avstemning med 120 bilder. Derfor var vi nødt til å gjøre en innsnevring. Ellers skal du ha tusen takk for bidragene dine. Om du ikke fikk være med til finalen, så har du i alle fall vært blant de som ble valgt ut til å trykkes i artikkelen. Håper det kan være en trøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå