un0kai Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hvor får man kjøpt dette?? noen som vet, trenger i morgen til et prosjekt.. Jeg har tynne striper men jeg kunne tenkt meg noe litt breiere sånn at jeg slipper å knote sånn med å legge på... Jeg skulle også hatt sånn spray på gummi... please hjelp Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Du bør vel definere / beskrive behovet bedre enn som så? "Sealstring", er det en form for tetningslist? I så fall, hvordan ser den ut? Fint om du forklarer dette bedre! Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Du bør vel definere / beskrive behovet bedre enn som så? "Sealstring", er det en form for tetningslist? I så fall, hvordan ser den ut? Fint om du forklarer dette bedre! kansje de men for å si det slik så tror jeg ikke det er noe vits i å spørre de som ikke vet hva sealstring er om hvor men kan finne dette i bergen Sealstring er en klissete gummimasse(?) som brukes til å isolere mot kondens. Har mye fra før, men den er så tynn. Jeg kunne tenkt meg en breiere streng slik at jeg slipper å knote så mye.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå