DiceMan2005 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Endelig fant jeg et forum hvor musikk står i fokus. Å nå håper jeg på hjelp for å finne en sang tittel. Saken er den , jeg har nå søkt over alt på nettet etter en sang som jeg mener 99%sikker spilles av Fleetwood Mac. Husker ikke så veldig mye av teksten akkurat.. men refrenget er noe sånn: sha la la la la la la la.... Vet dette ikke er mye informasjon om sangen, men dessverre alt jeg husker. Har også sett at det er andre som også har denne strofen i sanger, men dette er en eldre sang mener jeg å huske, og nesten bombesikker på at det er Fleetwood Mac. Noen som kunne gitt meg et svar på denne unike sangtittelen. Håper noen tar seg tid til å svare meg!! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Sjangsen er stor for å få svar i denne posten. Lenke til kommentar
DiceMan2005 Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 .....eller kanskje det var Simon & Garfunkel???? 1 av 2 iallfall...... Lenke til kommentar
moray Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Kanskje Carpenters? Eller kanskje Vengaboys ( ?? ) Endret 23. august 2005 av morcan Lenke til kommentar
Opus Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 .....eller kanskje det var Simon & Garfunkel???? 1 av 2 iallfall...... Tipper det er dem ja. Bruk forøvrig annonseringen i dette forumet som Satrucci_ linker til, til slike spørsmål. Tråd stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg