Zalo Ultra Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 har kjøpt et ATI Sapphire radeon x700-kort som brukes sammen med et MSI K8N Neo4-hovedkort... problemet er at når jeg jobber med datamaskinen, så går plutselig skjermen svart og den går i standby-modus... resten av pc'n ser ut til å fungere normalt, musikken fortsetter og spille osv. skjermen fortsetter å være i standby-modus til jeg slår av datamaskinen eller setter den standby-modus (med litt fikling med tastaturet uten skjerm) og starter opp igjen. jeg bruker driver med versjonsnummer 6.14.10.6553 har byttet hovedkort, med et helt nytt av samme modell, men feilen oppsto like ofte på det gamle som på det nye jeg har eliminert skjermen som feilkilde. er det noen som har hatt liknende problemer eller som har forslag til løsning? Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 har kjøpt et ATI Sapphire radeon x700-kort som brukes sammen med et MSI K8N Neo4-hovedkort... problemet er at når jeg jobber med datamaskinen, så går plutselig skjermen svart og den går i standby-modus... resten av pc'n ser ut til å fungere normalt, musikken fortsetter og spille osv. skjermen fortsetter å være i standby-modus til jeg slår av datamaskinen eller setter den standby-modus (med litt fikling med tastaturet uten skjerm) og starter opp igjen. jeg bruker driver med versjonsnummer 6.14.10.6553 har byttet hovedkort, med et helt nytt av samme modell, men feilen oppsto like ofte på det gamle som på det nye jeg har eliminert skjermen som feilkilde. er det noen som har hatt liknende problemer eller som har forslag til løsning? 4725764[/snapback] Jeg har akkurat det samme problemet som deg, jobber nå med å finne en løsning på det. Har vært på asus sitt eget forum, der var det flere som hadde nøyaktig samme problem, men gutta fra asus har forum kun til pynt så de svarer ikke. Mitt kort har fra det var nytt gitt noen sprette røde prikker rund på skjermen(random) men jeg har ikke gidda å bry meg med det, vurdre å bytte til noe helt annet enn ATI basert kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå