sveggi Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) det er et program til ipod som du kan stille opp lyden. lyden er vell lav pga noe regler i europa eller noe sånn Noen som gidder å legge ut en link der jeg kan finne det programet? Jeg vet det har vært poster om det før her på hw forumet, men fant det ikke Endret 24. august 2005 av sveggi Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det er vel firmwaren du leter etter, Den kom ikke til europa pga. en eller annen teit lov. Sjekk sidene til apple, de burde ha noe! Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Nei, det er ikke det. Det er et lite program der du kan skru opp lyden på ipoden, fordi lyden er bare på rundt 40-50 % av det den kan yte pga den europeiske loven. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Ephpod eller noe? Hadde et sånt program før...prøv google. Edit: Se her! Endret 24. august 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Nei, det er ikke det. Nei, fanden.. tenkte på crfeative zen touch, jeg Lenke til kommentar
Philley Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 du kan laste ned euPod på www.espen.se. Dermed kan du "booste" den Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Tænk ju, var eupod jeg leta etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå