Miir Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hei! Håper noen kan hjelpe meg. Har sett veldig på Acer Ferrari 4005WLMi og Acer Aspire 1694WLMi, men jeg greier ikke helt å bestemme meg. Noen som har har prøvd begge to? Har tenkt å sitte litt med pc'en på skolen så støy er ganske viktig. Er det noen av de som skiller seg ut eller er de like rolige? Og hvilken av de har best ytelse? Håper noen kan hjelpe meg, er så sinnsykt usikker. Men uansett skal jeg ha en av de to. Takk takk Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Gå for Aspire. Ferrari er for dyrt mener jeg. Du får nogenlunde lik ytelse på begge, og begge har samme skjermkort også. Tror kanskje at Aspire er litt roligere enn Ferrari, selvom den også ikke er så ille når det gjelder støy. Spar noen tusenlapper og kjøp deg Aspire. Lenke til kommentar
Miir Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 ok. takk for svar . Men hva er egentlig bedre på Acer Ferrari 4005WLMi enn Acer Aspire 1694WLMi? Eller er prisforskjellen bare på grunn av design og merke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå