samsungfan Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) jeg hadde noe feil med pc`n.(systemet) så jeg satt inn org. windows xp home edition cd`n og skulle installere windows på nytt, pcn ble restarta og installasjonen begynte. men midt i installasjonen fikk jeg feilmelding ( f.kode 426. feil signatur for oppgradering av windows) kan ikke fullføre produktkatalogene og der stopper det helt! jeg får ikke komme inn på maskinen igjen .. HVA gjør jeg?? Endret 27. august 2005 av samsungfan Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 velg formater c: med ntfs før du installer på nytt, ikke oppgrader. Lenke til kommentar
samsungfan Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Ja men nå er det allerede gjort. jeg har oppgradert. hvordan formaterer jeg C disk når jeg ikke kommer inn på maskina? Bios? Takker for svar!! TK. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Du formaterer under installasjon. Bare sett i CD-en og følg instruksene Lenke til kommentar
samsungfan Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 takker! jeg satt cd-rom som førstevalg og kjørte cd rom.. hmm. skal vi se her takker! fint noen har peiling =) TK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg