Snillingen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Rosenborg vant og får være med å kjempe for Norges ære. Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 veit ikje om eg kan vere einig i ære, men fint for dei at dei finn lyspunkt dei også etter ein hard sesong til dei å vere... sjølv likar eg ikje rbk, men igjenn; bra for dei Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det fyrverkeriet skremte vettet av meg! Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Det fyrverkeriet skremte vettet av meg! meg også jeg var pissredd og hadde lyst til å drepe dommeren, men han er tilgitt. Endret 23. august 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det fyrverkeriet skremte vettet av meg! meg også jeg var pissredd og hadde lyst til å drepe dommeren, men han er tilgitt. kvifor må alle skylde på dommera??? er sjølv dommer å veit korleis det føles så ein bør heller tenke på kor vanskli det er å vere dommer midt oppi kaoset. det er ikje berre ¨å halde styr på 22 ville spelarar Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg var ikke på kampen, jeg var hjemme! Stod og hengte opp klestørk når jeg hørte det jævla bulderet. RBKs selvforherligelse, usj. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Det fyrverkeriet skremte vettet av meg! meg også jeg var pissredd og hadde lyst til å drepe dommeren, men han er tilgitt. kvifor må alle skylde på dommera??? er sjølv dommer å veit korleis det føles så ein bør heller tenke på kor vanskli det er å vere dommer midt oppi kaoset. det er ikje berre ¨å halde styr på 22 ville spelarar Dommere er som keepern. de kan gi alt i 90 minutter, men et uoppmerksomt øyeblikk og pluttselig blir de syndebukker. Det har noe med at de kan avgjøre en kamp på et sekund ved å gjøre en feil. Endret 23. august 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 HAHAHAHAHA! FY FAEN I HELVETE! Jeg gråter av glede. ROOOOOOOOOSENBOOOOOOOOOOORG! Overdreven bruk av smileys: Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Utrolig kult å se gamle RBK-takter igjen... De spilte jævlig bra i perioder, spes første halvdel av 2omg. Men var unødvendig å gjøre det så forbanna spennende på slutten da @Le Quack: Jeg er også dommer, men ofte at jeg også klager på dommern... Kan komme av at jeg ikke har noe i mot å få kjeft osv.... Men dommern idag hadde en del merkelige avgjørelser mot RBK... Bl.a. frisparket mot Dorsin på Steauas 3-1 skåring... Hvis det var frispark, vinner RBK cupen (noe som faktisk er totalt umulig, da de er slått ut (av Hønefoss)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå