Gå til innhold

Bojakasha Rosenbor vant

Snillingen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det fyrverkeriet skremte vettet av meg!

meg også jeg var pissredd og hadde lyst til å drepe dommeren, men han er tilgitt.

kvifor må alle skylde på dommera???

er sjølv dommer å veit korleis det føles så ein bør heller tenke på kor vanskli det er å vere dommer midt oppi kaoset. det er ikje berre ¨å halde styr på 22 ville spelarar

Lenke til kommentar
Det fyrverkeriet skremte vettet av meg!

meg også jeg var pissredd og hadde lyst til å drepe dommeren, men han er tilgitt.

kvifor må alle skylde på dommera???

er sjølv dommer å veit korleis det føles så ein bør heller tenke på kor vanskli det er å vere dommer midt oppi kaoset. det er ikje berre ¨å halde styr på 22 ville spelarar

Dommere er som keepern. de kan gi alt i 90 minutter, men et uoppmerksomt øyeblikk og pluttselig blir de syndebukker. Det har noe med at de kan avgjøre en kamp på et sekund ved å gjøre en feil.

Endret av Snillingen
Lenke til kommentar

Utrolig kult å se gamle RBK-takter igjen... De spilte jævlig bra i perioder, spes første halvdel av 2omg.

Men var unødvendig å gjøre det så forbanna spennende på slutten da :p

@Le Quack: Jeg er også dommer, men ofte at jeg også klager på dommern... Kan komme av at jeg ikke har noe i mot å få kjeft osv.... Men dommern idag hadde en del merkelige avgjørelser mot RBK... Bl.a. frisparket mot Dorsin på Steauas 3-1 skåring... Hvis det var frispark, vinner RBK cupen (noe som faktisk er totalt umulig, da de er slått ut (av Hønefoss)) :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...