Datajenta Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hvorfor er det slik at i Norge som oftest kan man velge mellom to modeller av 12''-maskiner, med CD-brenner eller DVD-brenner. Mens tilsvarende bærbare i USA kun fins i versjoner med CD-RW? Eksempler er Asus W5A, S5A, M5a og Acer TM 3002. Noen som vet hvorfor?? Veldig irriterende da jeg kunne tenke meg en bærbar med DVD-brenner. Må jeg kjøpe i Norge da viss jeg skal ha 12'' med DVD-brenner??? Håper noen kan svare meg.......... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hva er problemet? Har du tenkt til å kjøpe bærbar i Usa? Du kan faktisk konfigurere hvis du skal kjøpe. Betale litt ekstra hvis du skal ha med dvd-brenner, ellers kan du også bytte cdrw med dvd-brenner. Lenke til kommentar
Datajenta Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Problemet er at det faktisk ikke går an å konfigurere! I følge asus sine hjemmesider finnes feks w5a kun med cd-brenner i nord amerika. Tror ikke helt ellers at de har skjønt helt det der med konfigurering der borte, nesten alle bærbare med 12'' skjerm har 40GB hd, og det virker vanskelig å få noe annet. Kun en side jeg fant der jeg kunne få konfigurert asus w5a, men da ikke til dvd-brenner. Hadde planlagt å kjøpe meg bærbar i usa ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå