fredde Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Har det noe for seg å installere Raspppoe drivere dersom man bruker Xp innebygde oppkobling. Får nemlig ikke til å installere dem ? Noen som sitter med ERFARING på dette feltet ? Sitter og irriterer meg grønn over at jeg bare oppnår 584 kb på itavisens speedometer, med en 704 linje fra Telenor. Er det mulig å oppnå mer ? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 no worries, det gjør jeg og (har telenor 704), er bare linja til itavisen som er crap. får vanligvis mye mer, har til og med vært over 1Mbit. hmm..jeg hadde ingen problemer med å installere rasppoe under xp. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Noen som veit om noen programmer som man kan teste hastigheten på linja?? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 http://www.online.no/ti/adsl/speed_x3c.html Telenor sin egen linje test jeg får 879kbit/s på 1024/256 Mvh Tom Erik Hattrem -- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå