Fat_ASS Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 følger det med noen form for kjølepasta med denne kjøleren her? og vil den passe på mitt xfx 6600GT kort (AGP)`??? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307551&cks=PRL Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Jupp! det gjør det. Fulgte med både AC NV1 og NV5 kjølerene jeg kjøpte. Men vil den passe på et AGP kort? det er et anent spørsmål. EDIT: Har du samme plassering av hull til innfestinga av kjøleren som dette FX5700 kortet så passer det samt at kjærnen er plassert likt på kortet ditt. Endret 23. august 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 takker perpyro...da har jeg fått svar på et av spm mine....men er det noen som har brukt denne kjøleren på et xfx 6600GT AGp kort??? vil det passe?? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 ingen som vet...plz?! med en gang jeg hører at noen har prøvd kjøleren på dette korte å det har passa så bestiller jeg...eller er det kanskje en anna kjøer som er bedre og stille?? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Denne kjøleren fra Zalman får mye skryt samt at den passer de fleste skjermkort. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Denne kjøleren fra Zalman får mye skryt samt at den passer de fleste skjermkort. følger det med kjølepasta med denne eller må jeg kjøpe det extra?? Alle kjølere jeg har kjøpt hittil har hatt et tynt lag kjøle pasta påsmurt på kjøleren når jeg fikk de....vis denne har det samme så hadde det vært great.... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 ingen som vet??? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Ja det følger med. I tillfelle du skulle noen gang være i tvil på slike ting, så har produsenten slik info på deres hjemmesider. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Ja det følger med. smile2.gif I tillfelle du skulle noen gang være i tvil på slike ting, så har produsenten slik info på deres hjemmesider. åh endelig..!=) tusen takk for svar...da blir jeg nok å bestille en slik da...=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå