the animal Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 meg igjen lurte på om det er noen andre fine programmer for å styre viften på min bærbare pc. har prøvd speedfan men det hjelper ikke den verken finner viften eller lar meg justere den etter tempen. alt den viser en tempen på CPUen å den er bare 35 så jeg har litt å gå på. for den bråker litt Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 hvilken lappis har du? tror ikke alle lappiser lar deg styre viftene... (på dell-maskiner er det enkelt dog, selvom jeg ikke unner noen en dell ) Lenke til kommentar
the animal Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 hvilken lappis har du? tror ikke alle lappiser lar deg styre viftene... (på dell-maskiner er det enkelt dog, selvom jeg ikke unner noen en dell ) er en F-S Amilo D CY23 med en celeron 1,2 Ghz P3 Lenke til kommentar
the animal Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 er det noen instillinger i windows jeg kan gjør for å sette ned vifte driften hjelper det om jeg legger AS5 på cpuen. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg hadde en slik på arbeid, prøvde alt jeg kunne finne av slike programmer, ingen virket :-( Hvis du finner noe, post det gjerne her, har pc'n liggende en eller annen plass. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 tviler sterkt på at det er noe i windows som kan hjelpe deg... ...om cpu'en er styrt basert på temp så kan det være at as5 vil hjelpe deg pittelitt...men, personlig hadde jeg aldri giddet å skru opp en bærbar for å legg as5 på cpu'en! når det gjelder programmer som kan hjelpe deg så vet jeg dessverre ikke om noen...om speedfan ikke funker kan de tyde på at det ikke er mulig... Lenke til kommentar
m99 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Husker jeg prøvde bl.a. Speedfan i vinter engang, ingen hjelp der :-( Lenke til kommentar
the animal Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Husker jeg prøvde bl.a. Speedfan i vinter engang, ingen hjelp der :-( speedfan hjelper ikke stort for meg heller. den viser bare tempen på HDD1 og CPU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå