Spragleknas Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Dagbladet har hatt en sniktitt Mange forbedringer. Gleeeeeeder meg! Info fra S.I. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 på bildet ser det ut som et dårlig managerspill fra midten av 90 tallet, men jeg regner med at det blir like bra som alle de andre spillene i serien Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Endelig! Er helt hekta på FM 05 Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 på bildet ser det ut som et dårlig managerspill fra midten av 90 tallet, men jeg regner med at det blir like bra som alle de andre spillene i serien Det bildet han linker til er tatt fra PSP-versjonen av FM. Skal bli herlig å spille FM igjen, dog. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hmm..er det mange forandringer fra FM05? Er vel ikke verdt å kjøpe når jeg har 05 allerede, eller? Kunne vært greit med oppdateringer på overganger o.l. da... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 En del viktige nyheter og forbedringer... Tror det blir verdt det, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå