hitzcore Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kabinett: Cooler Master Centurion Kabinett Sølv Aluminium (Uten Strømforsyning) HK: Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI, Socket-939,S-ATA, DualGbLAN,Firewire,PCI-Ex16 PSU: NorthQ Strømforsyning 4001SX 400W, PCI-E, 120mm Fan, 12-17dBA, 20/24pin RAM:Kingston ValueR. PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched ValueRAM 512MB PCU:AMD Athlon 64 3000+ 1.8GHz Socket 939, 512KB, BOXED m/vifte SKJERMKORT: XFX GeForce 7800GT 256MB GDDR3 PCI-Express, Dual-DVI, VIVO, 450MHz PCU'en er liten med vilje, oppgradere til dual-core om et år eller noe. På forhånd takk=) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Spørsmålet mitt er: Holder til kva? Spel? Ja så absolutt. PSU forresten, ikkje PCU Skjermkortet er jo toppklasse, CPU er ikkje heilt i samme stil, men du skal skifte seier du, så det er greit. Minnet er ok, får du behov for meir så er det ikkje noko problem å putte inn ein GB til. Endret 23. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
hitzcore Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Skal spille, redigere foto og video og bruke generelt kraftige program. Og ikke fortell meg at prosessor heter PSU, det heter CPU. PSU er strømforsyning det Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er god nok den, kanskje litt liten CPU men 1gb ram holder til de flestes bruk ser ikke helt poenget med 2 gb enda men behovene kommer. Skjermkortet er iallefall bra nok. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Ah...misforsto litt eg...trudde du kjøpte liten PSU for at du skulle ha Dual seinare, ikkje spør korleis eg fekk det til, er litt trøtt, men du har jo rett. CPU Når du skal kjøre kraftige program har du kanskje behov for meir minne? Det er sikkert andre som veit slikt betre. ser ikke helt poenget med 2 gb enda men behovene kommer. I avanserte online spel kan faktisk 1GB bli for lite, og når han nevner kraftige programmer og foto\videoredigering er det vel grunn til å vurdere det? Endret 23. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
hitzcore Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Takk folkens=) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 jeg foreslår premium versjonen til asus, ikke deluxe. premium har passiv chipsett kjøler og er generelt bedre. *sjekke prisforskjell* Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Dersom det er chipsetvifte på hovudkortet så ta med ein Zalman-kjølar til ein femtilapp. Lenke til kommentar
hitzcore Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Zalman kjøler? gidder du å sende link eller? PFT =) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 han mener denne: http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2228 men jeg vil fremdeles foreslå premium hovedkortet, delvis fordi da får du et bedre hovedkort, og delvis fordi det allerde har passiv heatpipe kjøling på chipsettet, sånn at du ikke mister garanti fordi du bytter kjøleren. jeg mener prisen på 250kr extra (200 om du regner vekk prisen for zalman kjøleren) er verdt det. bedre å betale litt mer, og heller ha bedre kjøler OG garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå