Snorre Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hører som regel bare på Indie, Jazz og Blues. jeg er kanskje ikke helt altetende, men strekker meg over tre sjangre. Før hørte jeg også å Metal, Hard Rock, og Punk. Dette vokste jeg på en måte fra, så nå hører jeg ikke på den slags lenger. Det hender at jeg finner noe god klassisk musikk. Noen klassiske stykker kan være så råe at jeg bare må høre på dem. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hører på stort sett alt minus rap, hip-hop og slikt. http://www.last.fm/user/Goophy/ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hører på det som fenger meg. Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Alt spisende uten om tyske shlagers, hater det over alt på jord!! Der kan jeg faktisk være enig. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg kan høre på alt utenom visse gitte band og visse gitte sjangrer. Det være seg ABBA, Take That, Boney M og andre idiotiske band. Det mente jeg også, inntil jeg hørte sangen "Lay all your love on me". Den er rett og slett mye beder enn alle andre ABBA-sanger, hehe. Trodde aldri jeg skulle høre på dem, men så hørte jeg... Var et sånt tilfelle, om dere skjønner.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg hører på alt utenom trance/dance/techo/generel syremusikk. På en god dag så kan det gå fra Einherjer til Vikingarna. Så det spilles mye rart her i gården. Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Jeg hører på alt! Alt fra Pantera ol, til NWA ol, til Michael Jackson ol, til Ole Ivars Skjønner? Jeg hører alt. Betyr ikke at jeg er altetende. Har favoritter i hver sjanger:) ...og for ikke å glemme svensktopper! Endret 9. september 2005 av taxfree Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 hører på nesten alt jeg og Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg hører på alt! Alt fra Pantera ol, til NWA ol, til Michael Jackson ol, til Ole Ivars Skjønner? Jeg hører alt. Betyr ikke at jeg er altetende. Har favoritter i hver sjanger:) ...og for ikke å glemme svensktopper! Jeg har funnet likesinnede Jeg kan høre på alt. Alle sjangrer. Men selvsagt har jeg favoritter og ikke-favoritter innen hver sjanger. Men spillelisten her på PC'en bærer preg av stor variasjon og kontraster ja. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg har funnet likesinnede Word. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hører mest på forskjellig metall, men stikker hodet innom Tupac og Common, samt Kanye west. Kraftwerk også noen ganger Holder meg egentlig unna trance og sånt... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hører mest på forskjellig metall, men stikker hodet innom Tupac og Common, samt Kanye west. Jøss. Vil ikke si at Common og Kanye er vanlige valg for metalfolk? Jeg har inntrykk av at de som regel bare hører på Timbuktu... Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hører mest på forskjellig metall, men stikker hodet innom Tupac og Common, samt Kanye west. Jøss. Vil ikke si at Common og Kanye er vanlige valg for metalfolk? Jeg har inntrykk av at de som regel bare hører på Timbuktu... Vel, broren min hører mye på det, hører også litt africa bambataa Lenke til kommentar
Erren Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg har funnet likesinnede Word. Ord! Har den gleden av å ha en veldig variert musikksmak Går innom alt, tror jeg Til og med rap og hip hop er jeg redd Gatas Parlament har noen gode låter, og at det finnes noen gode hip hop-sanger er det ingen som blankt kan nekte for. Country kan svinge litt iblant, og nooooooen, jeg sier nooooen, danseband treffer meg i hjertet, men de kan telles på en nokså kvesta hånd. Er selvsagt innom alle sjangrene i rock, alle i metal og seff den klassiske musikken Folkesoulpop er en sjanger alle liker, der jeg bare kan et band; Belle and Sebastian :!: Soul er vel nokså universalt, vil jeg påstå Men er det en sjanger jeg absolutt ikke liker må det være nu metal NOEN grupper har jo EN god sang eller to, men denne sjangeren vil jeg plassere under pengegriske folk sammen med hip hop. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Norsk hip/hop er jævla kult synes jeg. Dirty Oppland, Tungtvann osv. Gangsterrapende, overtatoverte negre som MÅ nevne hvor mye penger/stor kuk/mange damer de har i hver eneste sang, kan brenne i helvette. Men country er en god sjanger. Om du liker norsk Country så MÅ du sjekke ut Vassendgutane, det er hinsides genialt. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 De det går mest mellom er vel: Kirk Franklin Elton John Queen Øystein Sunde Ella Fitzgerlad Frank Sinatra U2 Glenn Miller Diverse fra musikaler og filmer(ofte Disney) John Williams Kanskje ikke så veldig bredt spekter, men det er da litt av hvert.. Last.Fm-brukeren min ser dere vel liltt av hvilke andre også.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Norsk hip/hop er jævla kult synes jeg. Dirty Oppland, Tungtvann osv. Det eneste bra fra Norge er vel Paperboys Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 *melde seg* Muse Porcupine Tree Pink Floyd Kaizers Orchestra Neutral Milk Hotel Eels The Shins Queens of The Stone Age Radiohead 2 Many Dj's og maaaange flere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå