Kakofoni Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg synes alle burde få med seg artister som -Thomas Dybdal -Bigbang -Kings of Convenience -Röyksopp -John Butler Trio -RJD2 -DJ Shadow -Cee-lo -Kanye West -Common -Coldplay -Pizzicato Five -Crash Test Dummies -Delillos -Steely Dan -Fat Freddys Drop -Elin Rosseland -Franz Ferdinand -Jamiroquai -John Legend -Bo Kaspers Orchestra -Morcheeba -New Jordal Swingers -The National Bank -Oasis -Outcast -Petter -R.E.M. -Toto -Ugress -Alanis Morisette -Dave Matthews Band -Kaizers Orchestra -Katie Melua -Miles Davis -Norah Jones Og mange fler! Regner med at mange har hørt mye på denne lista da! Mye av disse glemte jeg på lista mi Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg hører på nesten alt forskjellig,men hører mest på rock og metal.Jeg liker til og med barnesanger! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Litt forskjellig hva jeg hører på: Dire Straits DJ Pulse Bruce Springsteen 50 Cent Paperboys System of a Down Madrugada Rob Thomas Mike Oldfield Og så videre, og så videre, og så videre. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 *Liste* Wow! Du hører på lite mange band og da! *tafse* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Tror det er få som lytter på så utrolig mye forskjellig som meg. Kan nevne blant annet: tysk grindcore, polsk eurodance, Melodi Grand Prix Jr, Jpop, Happy Hardcore og Ekstrem Metal. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) hører stort sett på alt jeg også, bytter genereer ofte. litt diverse band og artister -AC-DC -Blink 182 -cky -disturbed -nirvana -papa roach -q.o.t.s.a -ramstein -slipknot -stone sour -system of a down -Godsmack -Bloodhound Gang -Offspring -antiloop -rocco -faithless -fat boy slim -Sopor Aeternus -orbital -Secret Garden -ugress -vanessa mae -prodigy -NWA -TECH N9NE -dr dree -Eagels -Jonny Cash -The Doors -Motorhead -METALICA -Bad Religion -Millencolin -alien ant farm -røyksopp -the misfits -paul oakenfold -moby ......osv nå gidder jeg ikke mer har ikke tatt med mer men det mangler hvertfall 100 til. hører på alt fra metall til contry til trance Endret 23. august 2005 av LIRS Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Tja... kan da nevne noen eksempler: -Metallica -In Flames -System of A Down -RHCP -Jan Garbarek -Norah Jones -Electric Six -QOTSA -Eric Clapton -Behemoth -Jethro Tull -Frank Zappa -Led Zeppelin -Sting -Béla Fleck -Queen/Freddie Mercury -U2 Hørte på en del Hip-Hop og slikt før i tiden, men ikke noe særlig nå lenger. Hender vel at jeg setter på en liten hit fra popverdenen også edit: Hører også på en hel haug med andre band, men prøvde bare å vise litt fra forskjellige sjangre. Endret 23. august 2005 av SBS Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) får vel lage en liten liste jeg også da AC/DC Alan Parsons Project Black Sabbath Dio Dire Straits Donald Fagen Dokken Eigil Berg ELO Earth, Wind & Fire Flash And The Pan Frank Sinatra Frank Zappa Gary Moore Goblin Huey Lewis & The News Joe Satriani Led Zeppelin Lobo Manowar Metallica Michael Angelo Michael Jackson Mothers Of Invention Mucky Pup Mötley Crüe New Jordal Swingers Nitro Ozzy Osbourne Peter Frampton Prince Richard Cheese Rush Stan Bush Steely Dan Tony Bennett Van Halen Vivaldi Walter Becker jaja... er nok et par jeg ikke husker atm... men men Endret 23. august 2005 av SiQux Lenke til kommentar
Opus Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hører på alt fra eurodance(90'), klassisk, EBM/darkwave, trance til ymse sjangere av metal. Hører mest på ebm, darkwave og goth-metal. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hører på alt fra Cradle of filth til Enya, det inkluderer bl.a. rap, reggae, trance, rock, metal, hiphop etc etc... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Av en eller annen merkelig grunn er det ekstremt sjelden jeg hører på musikk med kvinnelig vokal. Men jeg er da åpen for så å si alt allikevel. Har hørt på både klassisk og house og alt mulig, før jeg har gått mer og mer over til progressive ting, og mye forskjellig rock og metal. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er nok som de fleste andre her i tråden, nokså alt-etende. Selv om jeg har en forkjærlighet for heavy/thrash/prog. metal, så kan jeg også høre på jazz, soul, funk, punk-rock, klassisk rock, elektronica og mye mer. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg hører på det som er fint Lenke til kommentar
e321 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 hører på det meste jeg også... det er noe jeg ikke hører på(ikke av prinsipp, men fordi jeg ikke liker musikken selv) og det er danseband musikk og country Men ellers går alt bra, kan fint sitte å høre på tiesto og plutselig switche over til metallica f.eks Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Tror det er få som lytter på så utrolig mye forskjellig som meg. Kan nevne blant annet:tysk grindcore, polsk eurodance, Melodi Grand Prix Jr, Jpop, Happy Hardcore og Ekstrem Metal. Njæææ, mye av det der hører jo jeg også på. ^^ Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg hører nok hjemme her, ja. Et utbredt misforståelse finnes nok der ute blant folk at hvis man har "bred" musikksmak, så går det ut over kvaliteten på musikken. Vel, de fleste i denne tråden vil nok være enig i at det er bulls**t. Forøvrig vil jeg reklamere for noe jeg oppdaget nylig, 16 Horsepower. Ypperlig country-rock Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Lista mi: - AC/DC - Ajattara - Antestor - Arch Enemy - Children Of Bodom - Daff - Edguy - GWAR - In Flames - Manowar - Metallica - Mortification - Nightwish - Norther - Pagan's Mind - Pantera - Rammstein - Sonata Arctica - Theatre Of Tragedy - Turboneger - U2 - Weezer Hører for det meste på metal... Men hører også på punk (Turboneger, Weezer, tidlig GWAR), rock (U2, AC/DC). Beveger meg sjelden over på hip-hop, rap, techno osv. Edit: Finnes også spesielle album som inneholder flere sjangre f.eks. "Metallica - Load" som er country-inspirert rock/metal, "Rammstein - Sehnsucht" som blander industriell metal med elektroniske elementer! Endret 24. august 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Det er helt sant! Det hjelper. Man oppdager så enormt mye god musikk om man åpner for alternativ musikk. Jeg åpnet for annet enn tungrock og har oppdaget bandet bl.a Air Men nå for tiden er det like mange popfanatikere som rockfanatikere. Mange jeg kjenner holder seg bare for ørene når jeg skal spille en sang for dem om de ser folk med liksminke på coveret. Fantikere, fy! Flere venner har jeg fått også. Det hjelper å være litt åpen. Før hørte jeg bare på: -Alice cooper -AC/DC -Metallica -Nirvana That's it. Nå hører jeg også på: -Rammstein -Air french band -Keane -Belle and sebastian -U2 -Beatles -Hot butter -David Bowie -Dimmu Borgir -Satyricon -Røyksopp -ABBA -Smashing Pumpkins -The white stripes -Ozzy -Drekkameratene -Cake -The darkness -The dandy warhols -Erlend Øye -Iron Maiden -Interpol -Jet -Jokke og valentinerne -MM -Queen -Queens of the stone age Og flere. Eneste negative som har skjedd med meg etter at jeg åpnet for annen musikk, er at jeg har blitt litt stille, høhø.. EDIT: By the way, er det bare meg eller er det fleste rockere her på forumet? Jeg anser i hvert fall meg som delvis rocker. Spiller rock på fritida, i hvert fall. Endret 24. august 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg hører ikke på alt, men jeg hører på litt fra hver sjanger... -Klassisk -Metal -Rock -Prog. -Litt jazz -Litt elektronisk musikk -Litt Hip-Hop Noe jeg ikke nevnte? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Jeg hører på mye rart. La meg gi eksempler: Dr. Dre Red Hot Chili Peppers Nas Eminem Noe G-Unit (og soloalbumene deres) Prodigy U2 Oasis Turboneger Snoop Dogg Xzibit (strictly første skiva) Talib Kweli Röyksopp Outkast Lifehouse Kanye West Jay-Z Game ..og diverse andre ting/enkeltlåter. EDIT: Glemte Common. Endret 24. august 2005 av Oovz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå