ZerBox Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Slike poster som dette er veldig plagsomme...! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 GRrr.. DErfor kan jeg slette dem.. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 hehe, enig der ja... denne posten er et eksempel på hva man IKKE bør gjøre på et forum... (om man ikke vil hå bråk da...) :smile: Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 Ja, jeg ville lage en post som skal vise folk hvor kjedelig det er å lese skikkelig usaklige og uniteressante poster. Altså folks! ABSULUT IKKE gidd å post noe usaklig eller noe bare for å ha noe å gjøre på!!! **Denne posten skal vise folk som ikke kan poste skikkelig hvor kjedelig det kan være å bruke tid på usaklige og dårlige ting...** [ Denne Melding var redigert av: ZerBox på 2002-08-09 02:07 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 HEhe :razz: :razz: :razz: Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Denne meldingen er ett eksempel på meldinger man ikke burde komme med. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg vet hvorfor den ikke slettes, Hartge vil ha meldingene han skrev i denne posteren :wink: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: ZerBox skrev:ALLE må bare se her!!!!! Se hvor? Hva skal vi se etter? Hæ, jeg skjønner ingenting! Steike jeg kjeder meg! Kjipt å ha jobbet natt i tre uker, og så skal liksom døgnrytmen tilbake til det normale! *FÅR IKKE SOVE* Er liksom ikke trøtt i det hele tatt! Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 kenny: letteste du kan gjøre er å være våken i ca et døgn/ trekvart. da er du trøtt, og legger deg til normal tid (ønsket tid) og står opp i _perfekt_ døgnrytme. har reddet meg mange ganger Lenke til kommentar
Herr_ORdbok Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-08-09 02:06, ZerBox skrev:Ja, jeg ville lage en post som skal vise folk hvor kjedelig det er å lese skikkelig usaklige og uniteressante poster.Altså folkens! ABSOLUTT IKKE gidd å post noe usaklig eller noe bare for å ha noe å gjøre på!!!**Denne posten skal vise folk som ikke kan poste skikkelig hvor kjedelig det kan være å bruke tid på usaklige og dårlige ting...**<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: ZerBox på 2002-08-09 02:07 ]</font> Jeg har nå rettet dine skriveleif :wink: Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Kenny: Ja, hør på sjanten! Funker som F det. Alternativt drikke til du sovner :smile: Men da bør du ha fri et par dager etterpå Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 det er jo en del som har sett denne posten da... :smile: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 ja noen... du feks. et par ganger eller flere... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå