[email protected] Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hey lurer på hva forskjellen på AMD 64 3200+ Venice og Winchester er? Helst kom med ulemper og fordeler på de! Takk for alle svar! Mvh Kristoffer Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Forskjellen er liten.. venice har bedre minnekontroller, og overklokker jevnt over litegrann bedre.. Skal du oveklokke er 3000+ cpuen et like godt valg.. Lenke til kommentar
J_R_P Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Har ikke også "Venice-en" SSE3 instruksjonssett? Det er vel greit å ha dersom du skal leke deg med Mac OS x86. Noen sier at "Venice-en" bruker litt mer strøm, og derfor er litt varmere. Men personlig tviler jeg på at det er merkbart. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har ikke også "Venice-en" SSE3 instruksjonssett? Det er vel greit å ha dersom du skal leke deg med Mac OS x86. Noen sier at "Venice-en" bruker litt mer strøm, og derfor er litt varmere. Men personlig tviler jeg på at det er merkbart. alt du sier der er nok sant ja:) Hva er det i mac som gjør at sse3 er greit?? Emulator som er sse3 optimalisert?? Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har ikke også "Venice-en" SSE3 instruksjonssett? Det er vel greit å ha dersom du skal leke deg med Mac OS x86. Noen sier at "Venice-en" bruker litt mer strøm, og derfor er litt varmere. Men personlig tviler jeg på at det er merkbart. Venicen bruker vel 0.1 volt mindre strøm, noe som gjør at den er kaldere! Og også lettere å klokke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå