PsyDuckZ Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg sliter seriøst med hva jeg skal velge. Begge har sine positive sider, men jeg vil høre erfaringer....help en stakkars student som ikke klarer å bestemme seg =) Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 selv har jeg slitt med forferdelig kundebehandling fra dell ved flere tilfeller...så jeg vil absolutt anbefale deg å holde deg unna dell! zepto har jeg ingen personlige erfaringer med, men det virker som et svært solid selskap, med gode maskiner! mvh krister Lenke til kommentar
soft Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Har selv en Z2002 1.8GHz 512MB Jeg synes dette er en glimrende maskin, har ikke hatt noen problemeridetheletatt , puh :smile: Har nå vært online via WLAN i 16 !! dage (og 9 timer) Uten reboot !!! Ingen erfaring med Dell... Lenke til kommentar
Nils_Pils_Påse Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Velg Dell... (tips: hvis du har lyst på en kraftig 4150, med 1.8 ghz og full pake på alt, velg "anbefalt system" og deretter 1800XT (http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?s=nodhs&l=no&m=nok&c=1793&n=1796&cu=nodhs&v=d&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=1796&demo=&gc=&sbc=nodhs&co=&b=34554)!! Den blir mange tusen kroner billigere, enn om du skulle velge vanlig 4150 (1600GT) og oppgradere den litt! Test ut de anbefalte først! Der er det penger å tjene!! NILS PILS PÅSE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå