JooV Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hvordan skal jeg koble RJ-45-støpselet mitt? har bare toleder inn, hvilke av de 8 punktene skal jeg koble på? har gjort dette engang,men har glemt det... Lenke til kommentar
ME109 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Du sier ikke hva det er snakk om. Kan vi anta telefon, siden det er bare 2 ledere ? Lenke til kommentar
ojoj Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) De to til venstre skal brukes. Iallefall i alle kontakter jeg har vært borti... edit: om du mener kontakten på veggen. om det er selve pluggen du mener, er det de to i midten som skal brukes. Endret 23. august 2005 av ojoj Lenke til kommentar
JooV Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Mener kontakten i veggen ja. Opererte en annen,og fant ut hvilke punkter jeg skal bruke. Det skal være første kontakt, og føre adsl og telefon.men det er jo bare 2 ledere uansett. Et annet spørsmål; har polariteten noe å si, asså, spiller det noen rolle om jeg roter med pluss og minus her? har forøvrig en blå og en hvit ledning. Endret 23. august 2005 av JooV Lenke til kommentar
ojoj Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Regner med du er klar over det, men husk at telefonen må kobles etter splitteren, ellers brytes adsllinja når noen løfter av røret. edit; leif Endret 23. august 2005 av ojoj Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hadde satt ein effektiv stopper for all internettsittinga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå