ErlendSN Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Howdy! Jeg har tenkt å kjøpe meg et Sony DSC-P50 digital kamera snart. :smile: Skal også kjøpe med et 64MB minnekort. Har også lest at AA batterier er uegnet til bruk, siden de går tomme så fort. Derfor har jeg tenkt å kjøpe et infolithium batteri til kameraet. Jeg har tenkt å kjøpe kamera, minnekort og batteri fra USA, siden jeg da kan få det mye billigere! Men i USA så har de jo bare 110V i stikkontakta, så jeg kan ikke kjøpe lader derfra :sad: Jeg kan få et infolithium batteri derfra fro $50, uten lader. Kan jeg kjøpe bare laderen løst i Norge? Hva koster den og hvor lenge må jeg lade? PS: Batteriet ser litt "stort" ut, er dette riktig batteri til DSC-P50? Hehehe.. dette ble jo en del tomprat og ikke så mye spørsmål.. På forhånd takk, Erlend. :smile: Lenke til kommentar
maen_ Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 50$ hørtes dyrt ut for bare batteri?? ( 50$ = ca 450kr??) "Startpakke" til dette kameraet, dvs batteriet, lader og bæreveske koster 1000kr på japan photo... Det er ikke noe poeng i å prøve å drive dette kameraet med vanlige AA batterier, de varer ca 5 minutter. Mens IL-batt varer ca 1,5timer... Lenke til kommentar
ErlendSN Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 $50 = 384kr.. Japanphoto.no I`ll check them out! [ Denne Melding var redigert av: ErlendSN på 2002-08-09 11:39 ] Lenke til kommentar
ErlendSN Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 Er batteriet på bildet riktig for DSC-P50? Lenke til kommentar
maen_ Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 ifølge bildet ser det ut som om det er det rette batteriet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå