NisseMannH4X Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Noen som kan anbefale en bra bok (på norsk) som tar for seg php fra nybegynner stadium til det viderekommende?? Lenke til kommentar
litland Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ser etter en sånn bok jeg og. Fant denne http://www.norli.no/default.asp?WCU=&WCI=A...82&FromPage=-5- Noen som kan anbefale den? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har den boka. Har lært mye fra den boka, Sindrem.Com og dette forumet. Så den boka er absolutt å anbefale. Er ikke dette eneste boka på norsk innen PHP? Trodde det jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ser etter en sånn bok jeg og. Fant denne http://www.norli.no/default.asp?WCU=&WCI=A...82&FromPage=-5- Noen som kan anbefale den? Den boka der kan jeg på det sterkeste anbefale.. Utrolig bra bok Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Den overnevnte er en god bok, den gjør det enkelt å lære seg ting videre. Så den vil jeg anbefale. Endret 25. august 2005 av vi er lost Lenke til kommentar
willbend Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg mener at man ikke trenger en bok for å lære seg php. Det jeg gjorde når jeg ikke kunne php så godt, var å bruke google hele tiden. "php tutorial" søker du på, så finner du masse bra. I den her rekkefølgen anbefaler jeg nybegynnere å følge i læringsprosessen(har ikke tatt med alle detaljene): Lær echo, variabler , arrays(viktig å lære arrays) Lær å printe ut ip, referer, user agent. Lær str_replace(), å lage egne functions. Lær filbehandling(fopen, fread, filesize, fclose) Lag en enkel teller Lag en enkel gjestebok Lær session og cookies Lær mysql Prøv å lag et forum hvis du gidder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg mener at man ikke trenger en bok for å lære seg php. Det jeg gjorde når jeg ikke kunne php så godt, var å bruke google hele tiden. "php tutorial" søker du på, så finner du masse bra. I den her rekkefølgen anbefaler jeg nybegynnere å følge i læringsprosessen(har ikke tatt med alle detaljene): Lær echo, variabler , arrays(viktig å lære arrays) Lær å printe ut ip, referer, user agent. Lær str_replace(), å lage egne functions. Lær filbehandling(fopen, fread, filesize, fclose) Lag en enkel teller Lag en enkel gjestebok Lær session og cookies Lær mysql Prøv å lag et forum hvis du gidder. Du mangler en del nyttige ting i den lista der Anbefaler deg på det sterkeste og lese en bok NisseMannH4X. Tutorials har også en tendens til og være gamle og utaderte. Ved og lese en god bok vil jeg også tror du lærer litt mer en bare og kunne funksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå