Pantera Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hei Nettopp fått meg en Acer N35. Installert TomTom 5.1, og kart funker fint, men når jeg skal inn å konfigurere GPS, så får jeg bare ugyldig gps-signal. Noen som kan hjelpe? mvh Pantera Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 lest manualen? 1. pair gpsen med mobilen 2. still inn på tomtom at du bruker annen bt gps 3. velg riktig comport Jeg måte først i settings skru på inbound port 4 og outbound port 5 men jeg tror det var mer fordi jeg var stresset enn at det var nødvendig. Håper det hjelper deg på vei. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Hadde vist stilt den riktig....tok bare litt tid før den fant noe signal. I manualen stod det bare om installasjon av Destinator 3.1, ingenting om instilling av gps..... mvh Pantera Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 skjønner =) jeg fikk med en liten brosjyre. Stod litt om tomtom og. Men ja den er litt treig i å starte opp (gpsen må stille seg inn etc) Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Vil det hjelpe å installere TomTom-programmet (ikke kartet) direkte på pda, og ikke på minnekortet? Har nemlig installert alt på minnekortet. Pantera Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 den vil kjøre en autostart som legger programmet på mobilen og ikke minnekortet. Men kartet etc ligger fortsatt på minnekortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå