Gå til innhold

Frustrasjon over Nextgentel (igjen)


Anbefalte innlegg

Har hatt nextgentel i 1.5 år uten problemer, og uten å snakke med kundeservicen noe særlig. Men når jeg i mai plutselig har 600 kbit nedlastingshastighet og en meget ustabil linje så skjønner jeg at folk blir en smule lei kundeservicen. Han første jeg snakker med sier at han skal sende meg en ny ruter og jeg prøver den. Samme problem og jeg ringer på nytt. Da blir jeg fortalt at jeg aldri skulle hatt en ny ruter siden problemet var en sentral som ble bytta ut. Greit tenker jeg og venter.

 

17. august ringer jeg og spør om sentralen er bytta og om de kan sette opp hastigheten. Han jeg snakker med blir bare et spørsmåltegn og kan ikke finne noe informasjon om dette. Jeg blir da satt over til en tekniker.

Han hadde heller ikke hørt om dette. Han prøver deretter å se hvor stor hastighet jeg kan få og sier at 740 kbit er maksimum. Jeg spør da hva som har skjedd med linja siden jeg tidligere har hatt den hastigheten jeg skal ha hele tiden uten problemer. Han forklarer dette med forandringer i linjenettet som har påvirket meg i en negativ retning.

 

Jeg spurte da om noen andre internettleverandører ville ha det samme problemet med å levere en høy hastighet til meg. Han svarte at det bare var telenor som muligens hadde en sentral som nextgentel ikke fikk lov til å bruke som var nærmere meg.

Jeg har sendt mail til stort sett alle de store internettleverandører og fått et positivt svar om at jeg kan få alle produkter som de kan levere. Ser nok ut som ngt har en kunde mindre i løpet av noen uker :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...