k-mouse Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Heisann, har et lite problem her (ikke noe kritisk). Sjekk den sida her først: Hjemmesida vår (Forsiden) Deretter, går dere inn i forumet vårt som dere finner her: http://tlv.frac.dk/forum/ Ta en god titt på hovedmenyen vår (til venstre). Det er ikke sånn jeg vil ha den! Går det an å gjøre så den blir helt lik menyen på forsiden? Skrifttype, farge osv. på hovedmenyen er kobla til en css-fil, men denne ser ut til å bli "overkjørt" av css-stilene til forumet. Noen som har råd? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 lag class eller id på de linkene og gjør noe sånt i css: navnet a { color: #fargen; } navnet a:hover { color: #fargen; } Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ser at det er klasser på lenkene (menyen), men disse er ikke inkludert i forumets stil. Denne må brukes på forumet også. Du kan legge den inn via adminpanelet. <link href="design/standard.css" rel="stylesheet" type="text/css"> Btw, dette "The Last Vikings - Battlefield 2 clan" er vanvittig mye penere enn "The Last Vikings :: Battlefield 2 clan" Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Nå funker det Jeg hadde lagt til den meny-stilen inn i "forumet-stilen". Men grunnen til at det ikke funka var fordi jeg måtte kalle den: a.hovedmeny { [...] } istedenfor: .hovedmeny { [...] } ellers brukte nettleseren bare den standard "link"-stilen. (Blei litt forvirrende, men håper dere skjønner, ellers er det ikke så viktig akkurat ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå