the animal Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 god kveld alle sammen sitter på en F-S Amilo D CY23 (jaja ikke en raser) den har en Celeron (P3) 1,2 Ghz og et Savage S3 kort (8 til 32) delt med minne om jeg vil spille av film med den så går ikke det helt knirkefritt spiller av en divx film men da henger bilde ca 2 sek etter lyden jeg har testet filmen på min stasjonære å der funker den fint, så det er ikke filmen som suger bruker ACE MEGA codec pack, funker fint med den stajonære iallfall lurte på om F-S hadde noe oppdatterte drivere til pcen men det fant jeg ikke på siden dem heller. lurte på om det var noen som visste noe om problemet å kunne hjelpe meg. ville det muligens hjelpe med mer ram, den har bare 256(-8) så det er litt lite til å dra Win XP (home) Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 fjern kodek pakker og hent deg VLC media player.. videolan.org programvare som benytter seg av shared kodekbibliotek nå til dags er skrantende. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 fjern kodek pakker og hent deg VLC media player.. videolan.org programvare som benytter seg av shared kodekbibliotek nå til dags er skrantende. VLC player krever fryktelig mye prosessor da noe jeg ikke har celeron 1,2 ghz P3 Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 VLC funker greit med divx/dvd på P3 mobile 850, så det skulle ikke være noe problem på din laptop heller. Kanskje det hjelper på å sette post processing til 0? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 fikk det faktisk til å funke med VLC så takker så meget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå