Solid Edge Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) skal kjøpe hodetelefoner (neckband helst) men vet ikke hvilket merke..?.... det eneste som er viktig er at det er enormt god kvalitet på lyden og at den tåler en støyt, og jeg vil helst få kjøpt det i butikken slik at jeg slipper og bestille over nettet og vente på at jeg får det i posten. får og gjøre det litt lettere så kan jeg jo si at jeg bor i Tromsø.....(Expert,Elkjøp,hifiklubben,hificenteret,freerecordshop,datakjeden er de brukbare butikkene vi har her) så hvis det er noen her som kunne hjelpe meg ville det vært supert prisen bør ligge rundt 500kr........ takker på forhånd EDIT: de skal brukes til en mp3 spiller........... Endret 4. januar 2006 av Delta_progeny Lenke til kommentar
JensL Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Du får ikke "enormt god" lydkvalitet til 500,-, men ganske brukbare saker. Det burde være mulig å få Beyerdynamic DT231 i nærheten av den prisen, og da har du en av de bedre i klassen under 1.000,-. Konstruksjonen tåler en del også. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 foretrekker Neckband......sitter bedre på ørene.... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Du kan jo se på Behringer eller Technics, har erfaring med de to og de er veldig gode. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 hvilken modell?? Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 hva bør jeg egentlig se etter når det gjelder kvaliteten på lyden???? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Skal se om jeg finner de jeg har. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Her kommer jeg med de jeg har: Technics RP-F500 og Behringer HPS 3000 Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Behringer HPS 3000.......den så bra ut.....hvor får jeg kjøpt et sånt i norge???? EDIT: de skal brukes til en mp3 spiller........... Endret 23. august 2005 av Delta_progeny Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg vet at du får kjøpt den på el-kjeden. Der kjøpte jeg nå min da. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 finns det ingen som ikke er så store men er komfortabel og gå med.. f.eks i byen... var litt store de der Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 skal du ha med mic? Isåfall så anbefaler jeg sterkt å spare opp litt til og gå for http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1655 beste headsettet jeg noengang har hatt! anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 ska ha til MP3 spilleren min.... så jeg trenger ikke mic... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 ahh, enig at det ser litt nørd ut å gå rundt med mic når du hører på mp3 spiller, blir litt helikopter pilot lissom men gode merker er : Koss, Beyerdynamics og Sennheiser, det er sikkert flere merker som er gode, men dette er de merkene jeg har prøvd og kan anbefale Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 For også å nevne Technics, de er veldig gode også, har 1 stk selv. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 AKG K-26 Jeg fikk demonstrert de på Hificenteret i Tønsberg og det lød veldig overbevisende. Fyldig god lyd med rette trøkket i bassen. De er også i åpen versjon men syntes lydbilde ble ett helt annet. De er også testvinner over Sennheiser, Philips osv. i Lyd&Bilde Selv har jeg Koss Portapro og syntes det er mye lyd for pengene, men ikke noe veldig eksepsjonelt over de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå