Suicid3 Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Noen plass på internett en kan finne trailers til denne oppfølgeren av den mest geniale filmen noensinne ? Har lett en god stund nå, men inget hell. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 http://www.apple.com/trailers/newline/the_two_towers (Google er din venn) Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 8. august 2002 Forfatter Del Skrevet 8. august 2002 Fant en til da jeg søkte på google. En fullscreen versjon på 34 mb. Tenker jeg tar den jeg =) Hvis noen til vil ha den -> get it here Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Fullscreen? Som i Pan&Scam? Fysj og æsj. Bye, bye, ~40% av traileren. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Quote: Den 2002-08-08 22:58, LarsC skrev:Fullscreen? Som i Pan&Scam? Fysj og æsj.Bye, bye, ~40% av traileren. Nope. Det er den samme "fullscreen"-traileren som ligger på eple-siden. Selve traileren er altså widescreen. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Ahh. En sånn sak. Det hadde vært greiere om de kunne skrevet hva oppløsningen var istedenfor. Og om QT-programvaren hadde fullskjerm-mulighet slik som MediaPlayer har. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Her finner du forøvrig massevis av bilder fra den kommende filmen. LeD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå