uthufhtrhyhfg Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hei Lurer på hva det koster å få komplett til å bygge pc'en for meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det varierer veldig har jeg inntrykk av. Skal du ha alt fra øverste hylle skal du ikke se bort fra at de gjør det gratis Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kan bygge den for deg jeg hvis jeg får en hundrings Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hei Lurer på hva det koster å få komplett til å bygge pc'en for meg? Kommer vel mer ann på om du ønsker garanti i tillegg? Om ikke så tror jeg nok det blir en par 3 100 lapper. Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Om jeg vil ha garanti.. hva blir det da?? Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Om jeg vil ha garanti.. hva blir det da?? Prøv en av deres "pc-byggere", dvs velg en PC og konfigurer den slik du vil ha den...da får du vel pris inkl 3 års garanti.. Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Men blir alt som er konfigurert i "pc-bygger" skrudd i hop eller blir den sendt i deler?? Er avhengig av at den blir skrudd sammen da jeg ikke kan bygge selv... Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 er til å anbefale å ikkje få dei til å bygge pc...gjer det sjølv det er raskest og best og billigast... viss du ikje greier det sjølv har nå alle ein kompis/bekjennt som kan det Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Tør jeg spørre hvorfor? Hvordan er det med garanti om jeg bygger selv? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hvis du ikke er byggekyndig selv så er det en risiko å ta å begynne med nyinnkjøpt (dyr) hardware. Gjør du feil blir det fort dyrt. Komplett og andre nettbutikker har utmerkede PC-konfiguratorer på nett, og da blir PC-en ferdig bygd og satt opp før den sendes til deg. Og da har du gjerne 3 års garanti attpå. Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Takk takk, var akkurat det jeg ville vite.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå