Espen pai Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 stokken skolemusikkorps er blandt de 10 finalistene som har mulighet til og vinne 100 000kr gjenom LOS-fondet! men de trenger all den hjelpen de kan få. pengene trenger de for og få nye uniformer, det har de vært uten ivartfall 6 år nå. så hvis alle sammen her kunne ta dere tid ett halvt minutt og stemme på stokken skolemusikkorps HER så ville dette bety veldig mye for korpset og alle medlemmene på forhånd takk Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Stemte på stokken, jeg. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Vell sidan eg heiter Stokken skal g gi min stemme Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Stemte Agder Alpin jeg siden jeg driver med det! EDIT: Jeg driver med alpin altså! EDIT2: Si hvordan det gikk da! Endret 23. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 100000kr på skoleuniformer hørtes mye ut :/ Skjønner jo at sånt er dyrt.. Jeg stemte på "Birkenes og Høvåg speidergrupper og ungdomsgruppa PUSH ". Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 har de ikke hatt uniformer på 6 år? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 har de ikke hatt uniformer på 6 år? nei de har gått med en blå genser og svart bukse... men det blir ikke det samme som uniform det. må jo være litt stil over det, synes ivartfall jeg Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Siden jeg også heitter Stokken så får den klart min stemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå