DE1 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hei! IT-ansvarlig på skolen vår har bedt oss gi han et passord som bare han og hver enkelt person kan. Jeg har ikke for alt i verden gi han et passord som kan knyttes til meg (lett å hacke) eller noe jeg bruker fra før... Finnes det et program som lager "tilfedlige" passord til en person? Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Google Bra du gjorde et forsøk på å finne det før du spurte. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er det virkelig så vanskelig å finne på noe? Huskestue, røsslyng, epletre, pukkverk, vaniljecola etc etc Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) siden ingen her vet hvem jeg er, så kan jeg si noen av mine... obligasjoner, dennefårduikke, hamperævva, tomat og badebakar... er ingen som noen gang kommer til å prøve de der, er ikke så veldig "sikre", men men... edit: eller hvis en teit person i klassen din heter f.eks Svein, og er født i 1986, kan du ha svein86 eller noe enda mer fantasiløst... Endret 23. august 2005 av jalejale Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 @a$25!ap8uSt$vAs?amET$3j=2a$ahuDrAseT&Phe7RespuwUcrEvu7*-uc9uy-c Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 siden ingen her vet hvem jeg er, så kan jeg si noen av mine...obligasjoner, dennefårduikke, hamperævva, tomat og badebakar... *Trykke på MSN-knappen og finne ut mer om deg* Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 *Trykke på MSN-knappen og finne ut mer om deg* haha... fant du ut noe? er nok ikke mye avslørende det som står der... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Neida, bare tulla jeg. Men er jo mange måter å finne ut noe på, sikkert greit å være tilbakeholden med slikt noe uansett. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Unnskyld meg, men hvorfor skal IT-ansvarlig vite passordet? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Unnskyld meg, men hvorfor skal IT-ansvarlig vite passordet? Sånn var det for oss også på ungdomsskolen, er ikke akkurat noe spesielt. Lærerne skal vel generelt ha mer kontroll også, på USK. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 IT-ansvarlig på skolen skal gi oss lekser og se om vi gjør dem. - Også slik at andre ikke kan se dem? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Men jeg spurte da altså ikke om forskjellige passord jeg kan bruke (selv om det var mye til hjelp ) Veit noen om et program eller ikke? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hva med å bare ta 6 forskjellige bokstaver, og deretter lage en huskesetning til dem? gisjla = gisle i stuen juler lille arne Evnt. legge til 4 logiske tall bak (noen tall som rimer, eller kanskje fødselsdato). Bare husk på å lage en huskesetning som er morsom, eller en som du garantert husker uansett. Min tidligere: cecilie suger u'en dårlig, satt som spikret gjennom hele ungdomsskolen. Jeg og kameraten min lo så hardt av den at jeg (eller han ) aldri glemte den. Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Men jeg spurte da altså ikke om forskjellige passord jeg kan bruke (selv om det var mye til hjelp ) Veit noen om et program eller ikke? Herregud da mann. Bruk google. Jeg har lagt inn en link til deg litt lengre oppe. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Her, denne er genial Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 lastet nettoppå ned, kan være greit å ha Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ja, den er grei å ha. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det maset husker jeg var på ungdomsskolen jeg gikk på også, var derimot mulig å endre det selv i etterkant. Lærerne sa vi ikke fikk lov til å endre det, men ingen reagerte på at mitt var endret. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Her, denne er genial Tusen takk. detvar et slik program jeg var ute etter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå