CaPs_On Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Jeg trenger litt hjelp her. Jeg har bestillt meg en s939 amd athlon 64 "venice" 3200+. Å jeg lure på hva som er beste luftkjølinga til disse cpuene, og hvor varme de blir. Takk på fårhond. *Lite beskrivende emnetittel endret av moderator* Endret 26. august 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hei! Hvor stort kan busjettet bli? xp-120 er nok en av de beste luftkjølerne.. Har den selv og anbefaler den sterkt! Men hvis du ser her og ser på hovedkortet som du har så ser du at *First PCI-e slot blocked by Heatpiples*... menmen.. Lenke til kommentar
CaPs_On Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Ja har sett en del på den der HS`en. Så at flere hadde problemer med at ram`en, eller en eller to sloter ble dekket til også. Så tenkte egentlig på rundt 400kr. Skulle helst hatt med vifte og HS. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ja har sett en del på den der HS`en. Så at flere hadde problemer med at ram`en, eller en eller to sloter ble dekket til også. Så tenkte egentlig på rundt 400kr. Skulle helst hatt med vifte og HS. Nå husker ikke jeg helt hva HS betyr..( ) btw ta en titt her! Lenke til kommentar
CaPs_On Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Tenkte på dette: Thermalright xp-120 AcRyan 120mm blue Arctic Alumina kjølepasta Vil vel tenke meg dette vil funke eller? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Går sikkert kjempefint det! kommer nok til å toppe busjettet ditt.. Btw det følger med kjølerpasta med kjøleren..(just so u know).. Endret 23. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
CaPs_On Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Takk for hjelpen. Vet budsjette blir litt sprengt så jeg tror kansje jeg kjøper TT BW is stede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå