Walts Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 skal overklokke cpuen min litt... hvordan program kan jeg bruke da? har AMD athelon 64 3000+ 1.8ghz m/boxed vifte og EPoX EP-9HEAI,K8T890CE,Socket-939,ATX S-ATA, LAN, DDR, PCI-Ex16 takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Overklokking av cpu kan gjørest med program men det er bedere med BIOS. Du kan bruke Clockgen vist hovedkortet støtter det. www.cpuid.com Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Overklokking av cpu kan gjørest med program men det er bedere med BIOS.Du kan bruke Clockgen vist hovedkortet støtter det. www.cpuid.com det programet støttet ikke HK =( men jeg skjønner ikke no av klokking i bios så håpet på et program til å hjelpe Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Da er det nok ikke noe proogram som jeg vet om Let, les og lær Endret 23. august 2005 av mini me Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Da er det nok ikke noe proogram som jeg vet om Let, les og lær usj... hehe... vet ikke om hvor jeg kan finne noen guider? helst på norsk Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) btw.. Du kann ikke overklokke vist du har dell, qompak, hp osv. www.overklokking.no ? Del 1 Del 2 Del 3 Del 4 Bios Guide Endret 23. august 2005 av mini me Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 btw.. Du kann ikke overklokke vist du har dell, qompak, hp osv. www.overklokking.no ? Start her http://overklokking.no/art.php?artikkelid=15336 hehe, fant ikke no på den siden jeg litt flaut... har ikek no compaq eller dell.. egen bygget pc her i gården.. hehe... takk for hjelpen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå