Gå til innhold

Militærtråden - for de som er i militæret


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har kjennskap til Espen lie og hans Omega group?

8161445[/snapback]

 

Jepp, og det har ingenting i denne tråden å gjøre, egentlig.

8161927[/snapback]

 

Kanskje ikke, men orket ikke å lage egen tråd for det. Dessuten har Lie vært i forsvaret og er godt kjent der. Derfor håpet jeg at noen hadde hørt noe spesielt om han.

8168552[/snapback]

Kjenner en som er medlem, og har selv hilst på Espen Lie. Jeg vil si Omega group o.l grupper har en lei tendens til og tiltrekke seg feil mennesker, og ville aldri anbefalt noen noe slikt.

8170339[/snapback]

 

Hva mener du med "feil mennesker" og kompisen din, har han vært på oppdrag?

Lenke til kommentar
Men hyrlen, har ett til spørsmål angående kompisen din; Hadde han noe bakrunn fra spesialstyrkene og har han noen planer om å jobbe videre hos Lie? Hvor gammel er han? Hører nemlig at man må være 23 år før de vil ta deg inn og man burde ha bakrunn  som elitesoldat.

 

Raymond smith tjente vist 120 000 på en måned.

8172385[/snapback]

Han er vel 29, og han kjenner Lie personlig. Han skrev kontrakt, men om den ble oppsagt grunnet ungen vet jeg ikke. Han har ikke bakgrunn som elitesoldat. Å tror Omega group ville fått store problemer med rekrutteringen om de bare skulle tatt det inn. Han har vært gjennom forsvaret og har stor kyndighet med våpen visstnok, i tillegg er han 2m høy og kraftig så han fungerer jo utmerket som sikkerhetsvakt som er det omega group stort sett driver med.

 

Nå har jeg ikke pratet skikkelig med han på flere måneder grunnet at jeg har vært i forsvaret og han sluttet på jobben min mens jeg var inne. Men kan jo godt spørre han om ting du lurer på.

Lenke til kommentar
Er det noen som er på Haakonsvern som kan gjøre litt infiltrasjon for meg ?

8172474[/snapback]

 

Hva mener du?

8186115[/snapback]

 

Jeg var stasjonert på haakonsvern for en tid tilbake, og lurer på hvordan det går med ubåtkaien.

Fikk høre av en kompis at Kaserne en var blitt nedlagt ( :mad: ) og stillingen til Stasjonsmester(eller hva det het) var blitt tatt bort(tror det var noen sånn).

 

 

Hvor sover ubåt\minesveiper-folket ?

 

Er de to kasernene som er ved oppstillingsplassen like crappy som da jeg var der ?

(bodde på to kaserner mesne jeg var på HOS).

 

Har det komt noen bygg utenfor Briggen ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Selv om jeg vet dette kan jeg ikke legge informasjonen ut på internett, eller dele den med andre som ikke har tilknytning til basen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Selv om jeg vet dette kan jeg ikke legge informasjonen ut på internett, eller dele den med andre som ikke har tilknytning til basen.

8186781[/snapback]

 

Briggen står jo utenfor basen, kan du fortelle om det er komt noen utenfor den ?

8186918[/snapback]

 

Briggen er teknisk sett inne i basen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...