Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Den er akkurat det du gjør den til selv, men en bra trent person vil ikke synes den er hard i det hele tatt.Okay. Har akkurat begynt å trene, så håper det holder til jeg skal i militæret i juli. 7943234[/snapback] Fetteren min reiste inn så og si uten treningsgrunnlag og han har klart seg veldig bra. Går mye på vilje og innstilling også. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Fetteren min reiste inn så og si uten treningsgrunnlag og han har klart seg veldig bra. Går mye på vilje og innstilling også.Høres bra ut. Håper jeg har den positive innstillingen som skal til. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Går du inn med "fyttefaenihælvette detta kommer til å suge tizz" innstilling får du selvmordstanker etter 2 uker. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Dere som har vært/er ute i internasjonal tjeneste i land som Afghanistan, Sudan osv., hender det at dere må skade/drepe et annet menneske? Hvordan er egentlig forholdene i slike tjenester, er det daglige skuddvekslinger og trefninger, eller går det for det meste i rolige rutineoppdrag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Dere som har vært/er ute i internasjonal tjeneste i land som Afghanistan, Sudan osv., hender det at dere må skade/drepe et annet menneske? Hvordan er egentlig forholdene i slike tjenester, er det daglige skuddvekslinger og trefninger, eller går det for det meste i rolige rutineoppdrag? 7943428[/snapback] De fleste som har vært på slike oppdrag har nok fått munnkurv. Det som er helt sikkert er at norske soldater er involvert i begge deler. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vi fikk velge 3 hovedvalg på sesjon, hva om jeg angrer på mitt førstevalg? Kan jeg ringe vernepliktsverket for å endre det? ty:) Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ok wh1te, kom ikke på det der med munnkurv. Håper uansett at soldatene får skikkelig oppfølging etterpå, vi vet vel alle hvor jævlig Vietnam-veteraner og andre krigsherjede mennesker har hatt det i etterkant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vi fikk velge 3 hovedvalg på sesjon, hva om jeg angrer på mitt førstevalg? Kan jeg ringe vernepliktsverket for å endre det?ty:) 7943478[/snapback] Ja. Ok wh1te, kom ikke på det der med munnkurv. Håper uansett at soldatene får skikkelig oppfølging etterpå, vi vet vel alle hvor jævlig Vietnam-veteraner og andre krigsherjede mennesker har hatt det i etterkant. 7943502[/snapback] Ikke alle får god oppfølging og flere ganger ender det med selvmord. Trist nok. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Absolutt en ting som burde forbedres, heldigvis blir ikke norske soldater utsatt for den samme mobbingen/trakkaseringen som amerikanske soldater har blitt utsatt for. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg skjøt med Glock i dag. Damn så dårlig jeg var. Kom meg på slutten, men jeg tror jeg holder meg til større våpen. 7942967[/snapback] Har skutt med Glock en gang, må si det var overraskende vanskelig. AG ftw! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 AG ftw indeed. Er glad i 7.62mm*51mm NM60, eg. Alt anna blir liksom så smått, før du går opp på type 12.7mm mitraljøse Får glock etter kvart eg og, sannsynlgivis. Ser litt fram til å ha prøvd det iallefall. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) http://www.bt.no/lokalt/bergen/article340403.ece Man er vel temmelig klar over hva man gjør når man heller ned en halv liter konjakk. Ikke bare skal det litt til å drikke så hardt, men når det i tillegg ikke er fyllefest blir det litt rart. Lukter det veddemål? Endret 14. februar 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Veddemål nei. Det var under en øvelse på Sjøkrigsskolen. Kanskje litt drøyt, men imo er det bra at de forholder det mest mulig realistisk. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Greit at det var øvelse, men det kan allikevel ha vært veddemål soldatene imellom. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Fikk innkalling til sesjon i dag. Skal prøve å gjøre et godt inntrykk der, så kanskje de vil ha meg. Tror jeg skal ønske meg til sjøforsvaret . Jaja. Gleder meg litt i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Greit at det var øvelse, men det kan allikevel ha vært veddemål soldatene imellom. 7944872[/snapback] Veddemål som overvåkes konstant av høyere offiserer? Veddemål som kan føre til utkastelse av skolen? Tror ikke det. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 to befal som satt bak eit forheng. vanskelig å lage veddemål når dei sitter der ja. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Shit. Faren til en kompis det er bilde av der Funny. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Satan, tror jeg ditcher planen om å jobbe et halvt år og så reise et halvt år. Kanskje je bare går til militæret. Det er jo pokker mæ stress å slippe det uansett. Har ikke fått innkalling enda (skal i august), men alle får jo det uansett da... (i alle fall de som svarte JA på spm om de hadde gått i militæret om det var frivillig). Jævla tanker... mye bedre å reise..! Jeg har opplevd krig, kan jeg ikke bruke det som unnskyldning for ikke å joine militsen? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg har opplevd krig, kan jeg ikke bruke det som unnskyldning for ikke å joine militsen? 7949955[/snapback] Jo, du kan, men er ikke sikkert det blir godtatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå