sim Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Skal ha 2 ukers vinterøvelse på Hengsvann. Ryktene tyder på at det kommer til å bli helt jævlig. 7700381[/snapback] Jeg er så glad for at forsvaret hadde kraftig budsjettsprekk da jeg var inne. 3 feltdøgn på 11 måneder Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Skal ha 2 ukers vinterøvelse på Hengsvann. Ryktene tyder på at det kommer til å bli helt jævlig. 7700381[/snapback] Jeg er så glad for at forsvaret hadde kraftig budsjettsprekk da jeg var inne. 3 feltdøgn på 11 måneder 7714944[/snapback] Enkle løsninger, de kunne bare latt noe av befalet dra inn om natten, det gjorde de av og til hos oss, så slapp de å betale felttillegg. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Skal ha 2 ukers vinterøvelse på Hengsvann. Ryktene tyder på at det kommer til å bli helt jævlig. 7700381[/snapback] Jeg er så glad for at forsvaret hadde kraftig budsjettsprekk da jeg var inne. 3 feltdøgn på 11 måneder 7714944[/snapback] 3 feltdøgn på 11 måneder? er du gal, da må jo tjenesten din vært driiiitkjedelig! Det er felt som gøy! Jeg tror jeg har hatt ca 30 feltdøgn hittil og jeg kom inn i august. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Skal ha 2 ukers vinterøvelse på Hengsvann. Ryktene tyder på at det kommer til å bli helt jævlig. 7700381[/snapback] Jeg er så glad for at forsvaret hadde kraftig budsjettsprekk da jeg var inne. 3 feltdøgn på 11 måneder 7714944[/snapback] 3 feltdøgn på 11 måneder? er du gal, da må jo tjenesten din vært driiiitkjedelig! Det er felt som gøy! Jeg tror jeg har hatt ca 30 feltdøgn hittil og jeg kom inn i august. 7716188[/snapback] Det er i felten du virkelig føler at du er i millitæret... syntes det er spennende og gøy i felt jeg =) Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 3 feltdøgn på 11 måneder? er du gal, da må jo tjenesten din vært driiiitkjedelig! 7716188[/snapback] Tjenesten bestod stort sett av vasking, stryking, spitting og vakt. Garden ftw! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Menge her som ikke er i førstegangstjenesten? Skrev selv kontrakt for Isaf HQ i går. 7705693[/snapback] Jeg er også på kontrakt 7706395[/snapback] jeg er på kontrakt jeg også Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg jobber også. Og er dermed veldig glad for at jeg er i en avdeling med mange feltdøgn Neste er på torsdag, så skal vi på øvelse hver uke frem til og med Cold Response Lenke til kommentar
navy_arena Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Er det noen som vet om det er mulighet til å besøke Rena leir? Tenkte mest på å teste en hinderløype der, evt omvisning rundt i leieren? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Er det noen som vet om det er mulighet til å besøke Rena leir? Tenkte mest på å teste en hinderløype der, evt omvisning rundt i leieren? 7721929[/snapback] Tror ikke det skal være mulig. Rena er ganske sentral for Forsvarets Logistikk Organisasjon. Så det skal bli veldig vanskelig å komme inn i leiren hvis ikke du har spesiell tillatelse til det. Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg trodde Rena leir var åpen, og at det bare er enkelte deler som er sperret av? Har aldri vært der selv, men har hørt rykter om at det er tilfellet. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Tidligere var Rena leir så åpen at det etter sigende var noen turistbusser innom for å vise norsk verneplikt... Det er ikke alle deler av leiren som er alment åpen, det er litt skummelt om sivilister kommer inn i hinderløypene der de kjører ca. 50 tonns stridsvogner i bra fart... Jeg tror også at svømmehallen der er åpen for sivilister på enkelte tider av døgnet/uken. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i feltrasjon? Noe av typen Drytech? Boksemat utgår på øvelser, og det er visst det forsvaret har råd til om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Hva med hjemmesiden til Drytech? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Sjekket! Funket dårlig siden de ikke har nettbutikk enda. Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Snakk med adm.off. og hør om han kan linke deg opp med noen du kan bestille fra. For øvrig drar vi ut på øvelse i morgen, med FR Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Tviler på at Adm.Off i det hele tatt gidder å bry seg om jeg spør. Hvor skal dere? Ikke Hjerkinn vel? Det blir et helvete der. Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Hmm. Adm.off. i KKP / SBBN er i alle fall en kjernekar :] Blir litt langt å dra til Hjerkinn. Styrer med rekruttperiode nå, og rekruttene skal få sin første ordentlige feltopplevelse. Jeg gleder meg, men de er i så dårlig form at jeg tror det kan tøye tålmodigheten ganske drøyt... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 på en del sports-butikker har de tørrfòr, dra til din nærmeste sportsbutikk og se hva du finner i hyllene der.... evt ta med FR2000 på øvelsen(de fleste på laget mitt hadde stort sett med seg 1 pakke FR2000 på øvelsene) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Hmm. Adm.off. i KKP / SBBN er i alle fall en kjernekar :] Blir litt langt å dra til Hjerkinn. Styrer med rekruttperiode nå, og rekruttene skal få sin første ordentlige feltopplevelse. Jeg gleder meg, men de er i så dårlig form at jeg tror det kan tøye tålmodigheten ganske drøyt... 7743609[/snapback] du er befal?? er ikke alle adm.off som er like hyggelige med menige som med befal... anyway, noen planer for øvelsen?? Lenke til kommentar
bormarken Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Hmm. Adm.off. i KKP / SBBN er i alle fall en kjernekar :] Blir litt langt å dra til Hjerkinn. Styrer med rekruttperiode nå, og rekruttene skal få sin første ordentlige feltopplevelse. Jeg gleder meg, men de er i så dårlig form at jeg tror det kan tøye tålmodigheten ganske drøyt... 7743609[/snapback] hehe må ikke være så slem mot rekruttene våre Lstor! dog må jeg si meg enig i at disse er i dårligere form enn oss, selv om vi ikke akkurat er noen super-atleter vi heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå