hvorre Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ikke verre enn å sitte i en CV å observere i sektor etter 30 timer uten søvn mens VK'en ligger i stålkoma 50 cm unna deg.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ikke verre enn å sitte i en CV å observere i sektor etter 30 timer uten søvn mens VK'en ligger i stålkoma 50 cm unna deg.. Vel, hva er det værste som kan skje om du sovner? At du får kjeft? I værste fall våkner verken du eller lager om du sovnet på fyringsvakt... Lenke til kommentar
Intueri Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ikke verre enn å sitte i en CV å observere i sektor etter 30 timer uten søvn mens VK'en ligger i stålkoma 50 cm unna deg.. Vel, hva er det værste som kan skje om du sovner? At du får kjeft? I værste fall våkner verken du eller lager om du sovnet på fyringsvakt... Ja, er akkurat det så jeg skammer meg over at jeg lot meg selv falle i søvn. Man må kunne stole på hverandre. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Noen som har en klokke å anbefale? Har hørt at det ikke bør være metall på baksiden, er dette helt nødvendig eller bare noe som er lurt å ta hensyn til? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hadde metallklokke i forsvaret, ingen problem. Har vert i ganske så kaldt vær med den. 1 Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Polar pulsklokker er veldig greie, nyttige også, ikke bare til tid. Casio G-Shock er generelt en populær serie med klokker som er bygd for å tåle litt. Suunto er også en veldig populær serie, men både disse og G-Shock kan fort bli litt dyre siden de ofte har masser av unødvendige/trivielle ting. Bruker Polar klokke nå, pga størrelsen. Orker ikke ha et massivt beist på armen som kan fortelle meg solens posisjon på himmelen, langtidsvarselet, høyde over havet, havnivået og lufttemp og fuktighet osv osv. Legger til at jeg har faktisk hatt G-shock og Suunto, og mener ikke noe negativt om alt ekstra de kan gjøre, men det blir som oftest aldri brukt eller du setter deg aldri inn i det. Pluss at de er store, som egentlig er hovedgrunnen til at jeg bytte klokke. Endret 5. juni 2012 av KingArms Lenke til kommentar
koots Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 En annen populær klokke er den billigeste digitalklokka de har på Clas Ohlson Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Et spørsmål.. Venter fortiden på oppkjøring til klasse B, men er veeldig usikker på om jeg får oppkjøring før 24. juli, datoen jeg skal på Madla. Angående det så er det noen tjenester jeg kunne tenke meg som krever at man må ha klasse B. Derfor lurte jeg på om det evt går an å ta oppkjøringen i Stavanger mens man er i rekrutten? Evt få den sponset og. Noen som har erfaringer med dette? Vært i samme situasjon? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Du vil garantert ikkje få B lappen sponsa. Om du velger transporten vil du kanskje - om du er heldig, få minibuss/buss, men då må du ha B lappen frå før. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 En kollega fikk sponset oppkjøring og teoriprøve-avgiften av Forsvaret, men han var nok heldig (siden Forsvaret hadde gitt han en stilling som krevde førerkort). Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Du vil garantert ikkje få B lappen sponsa. Om du velger transporten vil du kanskje - om du er heldig, få minibuss/buss, men då må du ha B lappen frå før. riktig Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) . Endret 25. oktober 2013 av -Longva- 1 Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Du vil garantert ikkje få B lappen sponsa. Om du velger transporten vil du kanskje - om du er heldig, få minibuss/buss, men då må du ha B lappen frå før. Neida, det er jo rimelig klart. Men nå snakket jeg kun om oppkjøringsavgift, evt. leie av bil til oppkjøring. Jeg har alt annet obligatorisk. Men får ta det når den tid kommer evt Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) . Endret 15. november 2013 av daim911 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Rett over 6 veker til dimm.... Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 18 DTD 18 dager til du kalles inn til HV mener du vel Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 HV er nå ikke bare ille... De har mør* *Barrett 12,7, utrolig artig sak Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Stor sjanse er det for at ein må inn i HV? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Vanskelig å si. Har ikke hørt om noen fra troppen min som har blitt kalt inn i ettertid. Og kun hørt om én i hele eskadronen som har blitt kalt ut på rep-øvelse. Jeg vil tippe på at sjansene er små. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå